کد خبر : 1679535 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 15:45 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

حریف سپاهان ستاره الجزایری را می‌خواهد

از رسانه های عربستانی خبر میرسد تیم النصر در حال انجام آخرین مراحل جذب ستاره الجزایری به سر می برد.

حریف سپاهان ستاره الجزایری را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که شیوع ویروس کرونا در اغلب کشورهای دنیا فوتبال را تعطیل کرده بیشتر رسانه‌ها و نشریات به دنبال گمانه زنی ها و اخبار نقل و انتقالات تیم های مختلف را سرخط خبرهای خود قرار می دهند مانند رسانه های عربستانی که این روزها خبر از پیوستن ستاره الجزایری به تیم النصر عربستان دارند.

 

به نقل از رسانه‌های ورزشی عربستان ستاره الجزایری تیم المپیاکوس یونان حالا در تیررس باشگاه النصر عربستان قرار دارد. روزنامه عکاظ عربستان در این باره می‌نویسد: برنامه های هجومی تیم النصر عربستان که نشان از تفکر پیروزی در این تیم دارد باعث شده تا احمد موسوی هافبک نیجریه این تیم کنار رود و النصری ها تلاش خود را برای یافتن جایگزین وی آغاز کنند.

 

این روزنامه ادامه داد: هلال سودانی ستاره الجزایری پاناتینایکوس پس از پایان قرارداد خود با این تیم به عنوان جدیدترین شکار تیم النصر عربستان مشغول مذاکره با مسئولان این تیم است.

 

1491923


 
هلال سودانی ۳۲ ساله که پیش از این که پیش از این برای باشگاه ناتینگهام فارست انگلیس نیز به میدان رفته است از جمله ستاره‌های الجزایری است که با تجربه بازی در اروپا راهی عربستان می شود. او از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ نیز در تیم ویتوریا گیمارش زیر نظر مربی فعلی النصری ها در پرتغال به بازی پرداخت. او در دوران بازی خود در کشورهای اروپایی موفق شده افتخارات فراوانی را به دست بیاورد تا حالا در سال‌های پایانی دوران بازیگری خود راهی تیم مهم النصر عربستان شود.

 

النصری ها در لیگ قهرمانان آسیا 2020 با تیم سپاهان اصفهان همگروه هستند.

دیدگاه‌ها