کد خبر : 1679895 | 03 اردیبهشت 1399 ساعت 17:22 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت هشت عضو رسمی بارسلونا از باشگاه!

حواشی اخیر باشگاه بارسلونا که منجر به استعفای شش عضو هیئت مدیره شد، باعث بی اعتمادی چند عضو رسمی باشگاه بارسلونا شده است.

شکایت هشت عضو رسمی بارسلونا از باشگاه!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در چند ماه گذشته چند اتفاق بزرگ و پرحاشیه را پشت سر گذاشته است. پس از افشای قرارداد باشگاه با شرکت "I3 Ventures" به منظور کنترل شبکه های اجتماعی و فعالیت بر علیه مخالفان و نامزدهای ریاست باشگاه و حتی برخی ستاره های بزرگ سابق و فعلی تیم مثل لیونل مسی و جرارد پیکه، جوزپ ماریا بارتومئو تحت فشار انتقادات شدید رسانه ای قرار گرفت.

رئیش باشگاه در نهایت مجبور شد برای بازیکنان شخصا توضیح بدهد که در جریان فعالیت های شرکت نبوده و تحت هیچ شرایطی هدفی برای تخریب چهره آنها نداشته است.

 

 

1489981

 

 

دو هفته پیش نیز شش عضو هیئت مدیره بارسا و در راس شان امیل روسود استعفا کردند. آنها بارتومئو را مسئول حواشی اخیر باشگاه می دانستند و روسود حتی ادعایی مطرح کرد مبنی بر اینکه مبلغ قرارداد با"I3 Ventures" یک میلیون یورو بوده ولی در قرارداد قید نشده و از دید هیئت مدیره نیز پنهان مانده است.

 

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، در پی این اتفاقات، هشت عضو رسمی بارسلونا از باشگاه شکایت کرده اند. موضوع شکایت، بی اعتمادی به هیئت مدیره و پنهان کاری مدیران بلندپایه بارسا عنوان شده است.

شش سال پیش، شکایت یکی از اعضای رسمی باشگاه علیه مدیران وقت بر سر قرارداد نیمار، بسیار خبرساز شد. کار تا جایی پیش رفت که در نهایت ثابت شد بارسا در پرونده جذب نیمار مرتکب تخلف شده و برای فرار مالیاتی، مبالغ درست انتقال را در قرارداد قید نکرده است.

 

دیدگاه‌ها