کد خبر : 1680492 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 12:45 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

عملیات واران؛ رئال آماده برای تمدید با ستاره فرانسوی

آ اس روی جلد امروز خود را به رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید اختصاص داده و از تلاش رئال برای تمدید قرارداد او خبر داده.

عملیات واران؛ رئال آماده برای تمدید با ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آ اس امروز روی جلد خود را به رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید اختصاص داده و با درج تیتر "عملیات واران" می‌گوید مدیران رئال که از ابراز علاقه PSG به واران اطلاع دارند در تلاش هستند تا هر چه زودتر قرارداد او را تمدید کنند.

 

1492962

 

واران که دیروز 27ساله شد یکی از بهترین فصل‌های خود در رئال مادرید را پشت سر گذاشته. او در این فصل 3هزار دقیقه برای رئال بازی کرده، چهار گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و مصدوم نشده است. واران که در پایان فصل 2019-2019 به دلیل ابراز علاقه شدید PSG به او رابطه پرتنشی با رئال پیدا کرده بود سرانجام تصمیم گرفت در این تیم بماند. اما چند ماه آینده برای رابطه او و رئال بسیار مهم است. قرارداد واران با رئال تا سال 2022 اعتبار دارد و آ اس می‌گوید تا این لحظه به صورت رسمی تلاشی برای تمدید قرارداد او انجام نشده.

 

بازیکن‌هایی که قراردادشان تا دو سال دیگر به پایان می‌رسد وارد یک محدود زمانی حساس می‌شوند که مذاکره درباره تمدید قرارداد آنها باید در همین دوره آغاز شود. باشگاه‌ها و ایجنت‌ها وقتی یک بازیکن حدود 18 ماه به پایان مهلت قراردادش باقی مانده به سرعت دست به کار می‌شوند چون در این دوره ممکن است تماس بازیکن با باشگاه‌های دیگر آغاز شود.

 

1457460

 

آ اس می‌گوید با وجود تنشهای سال گذشته با ورود PSG به میدان برای جذب واران، رئال در حال حاضر عجله‌ای برای مذاکره با او ندارد چون از یک طرف به تمایل مدافع فرانسوی برای رئالی ماندن مطمئن است و از طرف دیگر معتقد است که برای شروع مذاکرات هنوز زمان باقی است.

 

از سوی دیگر واران به دلیل شرایط ناچو و عملکرد ضعیف میلیتائو در فصل جاری نسبت به موقعیت خود به عنوان یکی از مدافعین فیکس رئال اطمینان دارد.

 

 

دیدگاه‌ها