کد خبر : 1680707 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 11:28 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک میلان علاقه ای به جدایی ندارد

جورج آتانیانا، مدیر برنامه های فرانک کِسیه، هافبک میلان، اعلام کرد که علی رغم شایعاتی که در مورد علاقه باشگاه های لیگ برتری به گوش می رسد، این بازیکن قصد دارد در سن سیرو بماند.

هافبک میلان علاقه ای به جدایی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، کسیه که در سال 2017 از آتالانتا به میلان پیوست، در این فصل نمایش های خوبی در ترکیب روسونری داشت و گفته می شود اکنون باشگاه هایی مانند آرسنال، وولوز و وستهام به دنبال به خدمت گرفتن او هستند. با توجه به اینکه احتمالا میلان فصل آینده نیز در لیگ قهرمانان حضور نخواهد داشت، رفتن به یک باشگاه جدید می تواند وسوسه کننده باشد اما مدیر برنامه های این ملی پوش ساحل عاجی تاکید کرد که او به پروژه باشگاه باور دارد.

 

1493153

 

آتانیانا به کالچو مرکاتو گفت:" به یاد دارم که ما وقتی به میلان پیوستیم که رفتن به این باشگاه یک قمار بود. ما این کار را انجام دادیم زیرا این باشگاه همیشه برای ما اهمیت زیادی داشت.

حالا این باشگاه یک پروژه در حال پیشرفت دارد و به این دلیل، این باعث می شود که فکر کنم آینده هم می‌تواند قرمز و مشکی باشد. ما ما در یکی از مهمترین باشگاه های دنیا هستیم که مطمئنا بهترین دورانش را سپری نمی کند اما قصد دارد خودش را بازسازی کند."

دیدگاه‌ها