کد خبر : 1680765 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 14:45 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

اگر پروسه انتقال نهایی شود

کمپ حجازی؛ اتفاقی شیرین در روزهای تلخ استقلال

وزیر ورزش و جوانان با انتشار بیانیه ای روی تلگرام این وزارتخانه خبر از انتقال قطعی سند کمپ حجازی به باشگاه استقلال داد.

کمپ حجازی؛ اتفاقی شیرین در روزهای تلخ استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بحث واگذاری سند کمپ حجازی به استقلال با واکنش های مدیران سابق این باشگاه مواجه شده و افرادی مثل واعظ آشتیانی این وعده ها را بی مطالعه ارزیابی کرده و با توجه به موضوع معارض این مسأله را غیر عملی می دانستند، وزیر ورزش امروز اعلام کرده کمپ حجازی به باشگاه استقلال واگذار خواهد شد.

 

این خروجی جلسه امروز مسعود سلطانی فر با رییس سازمان خصوصی سازی بوده است و با توجه به اینکه استقلال و پرسپولیس هر دو درگیر بدهی های زیادی هستند  واگذاری اماکنی مثل کمپ حجازی باعث می شود آنها شرایط بهتری در بورس پیدا کنند.

 

سلطانی فر به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دستور داده که فرایند واگذاری سند کمپ به استقلال را تسریع کرده تا این پروسه  هرچه زودتر نهایی و عملیاتی شود.

 

سعادتمند مدیرعامل استقلال چندی پیش اعلام کرده بود تا ۶ ماه آینده موضوع مالکیت کمپ ناصر حجازی از سوی او به نتیجه خواهد رسید و او با یک سند تک برگ در برنامه فوتبال برتر حاضر می شود و واگذاری این مجموعه به باشگاه استقلال را جشن خواهد گرفت.

 

امروز علی فتح الله زاده مدیر عامل سابق استقلال ارزش این مجموعه را تا هزار میلیارد تخمین زد که مشخص نیست تا چه حد به واقعیت نزدیک باشد اما در هر صورت با توجه به قرار گیری این کمپ در منطقه مناسبی از غرب تهران این واگذاری ارزش فوق العاده ای برای باشگاه استقلال خواهد داشت.

 

اگر این مسأله به نتیجه برسد از آن به بعد باید دنبال راهی برای تجهیز زمین چمن این کمپ بود یا همانطور که برخی از مدیران استقلال در ذهن داشتند این زمین را با قطعات بزرگتری از  زمین در تهران معاوضه کنند و در آنجا یک عملیات عمرانی جدید و ساخت یک استادیوم و کمپ باشگاه استقلال اتفاق بیفتد.

 

اگر این اتفاق نهایی شود کار مثبتی در دوران حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان خواهد بود.

دیدگاه‌ها