کد خبر : 1681130 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 13:17 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

قطع ارتباط فدراسیون با سرپرست تیم ملی والیبال

بعد از کولاکوویچ؛ خوش خبر هم رفتنی شد؟

سرپرست تیم ملی والیبال با پایان حکم ماموریت خود این روزها به وزارت ورزش برگشته و از پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی هم ابراز بی اطلاعی می کند.

بعد از کولاکوویچ؛ خوش خبر هم رفتنی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در یک دهه اخیر که ارتباط بسیار نزدیکی با ملی پوشان دارد، طی روزهای اخیر محل فدراسیون را ترک کرده و به وزارت ورزش رفته است.


او که کارمند وزارت ورزش محسوب می شود، هر ساله حکم ماموریت خود را برای حضور در تیم ملی والیبال تمدید می کرد و در فدراسیون مستقر بود. حالا با نظر داورزنی ماموریت خوش خبر تمدید نشده و حتی عجیب تر اینکه او در جلسه مشورتی برای انتخاب سرمربی تیم ملی هم حضور نداشته است.


وقتی با امیر خوش خبر تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی باخبر شویم، او به "ورزش سه" گفت: من چند روزی است که به وزارت ورزش برگشتم و در فدراسیون نیستم. از چیزی خبر ندارم چون دوره ماموریتم تمام شده. شاید هم چون رویدادی نبوده، فدراسیون نخواسته که ماموریت مرا تمدید کند، اما به هر حال فعلا با والیبال ارتباطی ندارم.


سرپرست تیم ملی والیبال درباره غیبتش در جلسه مشورتی برای انتخاب سرمربی تیم ملی عنوان کرد: از من دعوتی نشد. من هم توقع داشتم که در این جلسه باشم. به هر حال فعلا که شرایط اینگونه است و من در فدراسیون حضور ندارم.


شواهد اینطور نشان می دهد محمدرضا داورزنی در ادامه تغییرات خود در فدراسیون تصمیم گرفته به همکاری با خوش خبر هم ادامه ندهد؛ با اینکه این دو نفر در دوره قبلی ریاست داورزنی سال ها با هم کار کرده بودند.


البته در صورتی که جدایی خوش خبر از تیم ملی قطعی شود، بدون شک بار دیگر بازیکنان تیم ملی والیبال به این موضوع واکنش نشان می دهند. یک بار در دوره مدیریت احمد ضیایی این اتفاق رخ داد و واکنش تندی را از سوی بازیکنان به ویژه سعید معروف در پی داشت. در نهایت هم بعد از کنار رفتن ضیایی، بار دیگر خوش خبر به نیمکت تیم ملی برگشت.

دیدگاه‌ها