کد خبر : 1681173 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 16:25 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: بردن دوگانه برای بایرن یک الزام است

هانس دیتر فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که با توجه به میزان انتظاری که از این تیم وجود دارد، فتح دوگانه در هر فصل یک الزام است.

فلیک: بردن دوگانه برای بایرن یک الزام است

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها این فصل را با هدایت نیکو کوواچ چندان خوب شروع نکردند و همین مسئله باعث اخراج این مربی کروات شد. پس آن فلیک به عنوان مربی موقت به کار گرفته شد و زیر نظر او این تیم پیشرف قابل ملاحظه‌ای داشت و به صدر جدول بوندس‌لیگا برگشت. همین مسئله باعث شد تا مدیران بایرن قرارداد او را برای سه سال تمدید کنند.
البته او می‌داند که برای ماندن در این پست، کار راحتی ندارد و باید در هر فصل، حداقل دو جام کسب کند.


او به مجله رسمی باشگاه بایرن گفت:" در بایرن کسب دوگانه الزامی است و همه منتظر سه گانه هستند.  همیشه باید به دنبال پیشرفت باشید و همیشه تمام مهارت‌ها و تلاش تان را به کار بگیرید. این شامل خودم هم می شود.

 

1484219


البته در نهایت مسئله کسب جام است اما امروزه دیگر پیروزی به تنهایی ممکن نیست. اما می‌توانم کاملا این را مشخص کنم که هواداران بایرن چیزی بیش از پیروزی های ۱-۰ می‌خواهند.


وقتی می‌بینم سرژ گنابری مقابل چلسی دو گل می زند، ضربان قلبم بالا می رود. تمام کاری که تیم درون زمین انجام می‌دهد، تجسم همین جاه‌ طلبی است‌. این چیزی است که من وقتی بازیکن بودم هم انجام می‌دادم. تمام تلاشم را برای تیم می‌کردم و این روی سبک کار من به‌عنوان مربی هم تاثیر داشته است."

دیدگاه‌ها