کد خبر : 1681182 | 10 اردیبهشت 1399 ساعت 17:08 | 42.8K بازدید | 1 دیدگاه

امباپه: گل رونالدو، بهترین گلی است که دیده ام

کیلیان امباپه همواره رونالدو را الگوی خودش می داند. او شانس این را داشت تا در رئال با فوق ستاره پرتغالی هم تیمی شود.

امباپه: گل رونالدو، بهترین گلی است که دیده ام

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه سال 2012 مدتی را در آکادمی فوتبال رئال حضور داشت و آنجا با الگویش کریستیانو رونالدو ملاقات کرد. در نهایت او ترجیح داد به موناکو برود و سال 2017 که پیشنهادی جدی از رئال دریافت کرد، بار دیگر به شانس بازی برای رئال دست رد زد و این بار راهی پی اس جی شد. بسیاری اما معتقدند او با پایان قراردادش در سال 2022، بالاخره پیراهن رئال را به تن خواهد کرد.

 

 

1493599

 

1493600

 

 

امباپه در مصاحبه جدید خود و در مورد الگوی فوتبالی اش گفت:« رونالدو برای سال ها الگوی من بود. دورانی که در رئال حضور داشت و رقابت با مسی در ال کلاسیکو ها برایم بسیار لذتبخش بود. الان با نیمار در پی اس جی هم تیمی هستم که او هم در دوران کودکی، یکی از الگوهای فوتبال محسوب می شد.»

 

گل برگردان رونالدو به بوفون:« معتقدم بهترین گلی  است که به عمرم دیده ام( بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 18-2017 بین رئال و یوونتوس). فرصت این را داشتم تا با بوفون در پی اس جی هم تیمی شوم و در مورد آن گل برایم صحبت کرد. بدون شک زیباترین گلی است که دیده ام.»

 

 

1488758

 

 

بهترین گل:« گلی که به کرواسی در فینال جام جهانی زدم، بهترین گل من است. البته گل های خوب زیادی زده ام ولی اگر قرار باشد یکی را انتخاب کنم، همان خواهد بود. گلی که اهمیت بالایی برای تیم و خودم داشت.»

 

روتین قبل از برگزاری بازی:« هرگز کارهای یکسانی قبل از شروع بازی انجام نمی دهم. بسته به اهمیت مشابقه، همه چیز فرق می کند. درون تونل ورزشگاه، کار با توپ می کنم، با هم تیمی ها حرف می زنیم و شوخی می کنیم. 40 دقیقه قبل از بازی وارد زمین می شوم تا با حس و حال ورزشگاه خو بگیریم. همین برای من کفایت می کند.»

 

 

 

1493598

دیدگاه‌ها