کد خبر : 1681339 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 15:10 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاندیدو کاستا:

مورینیو گفت احمقی که قصد جدایی داری!

مدافع هافبک سابق پورتو زمانی که زیر نظر مورینیو کار می کرد، از این باشگاه قرضی راهی دربی کانتی شد و همان فصل پورتو قهرمان اروپا شد.

مورینیو گفت احمقی که قصد جدایی داری!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای قرنطینه باشگاه پورتو از حیث مصاحبه با بازیکنان قدیمی خود فعال نشان داده است. پس از کوارشما و رائول میرلس، این بار نوبت به کاندیدو کاستا رسید. مدافع هافبکی که بین سال های 2000 تا 2004 برای تیم های اول و دوم پورتو بازی می کرد.

فصل 04-2003 او از مورینیو درخواست کرد تا مجوز جدایی اش را صادر کند. آقای خاص با این درخواست مخالف بود ولی در نهایت موافقت کرد و کاستا به دربی کانتی پیوست.

 

 

1493747

 

 

کاستا در مورد ملاقاتش با مورینیو گفت:« واقعا حماقت کردم. نزد هواداران بازیکن محبوبی بودم که این خود یک مزیت بزرگ بود. پس از دو سال خوب در تیم اول باشگاه، فکر می کردم حقم است که بیشتر بازی کنم. در آن مقطع بازیکن ثابت نبودم و از مورینیو خواستم که اجازه جدایی به من بدهد. مورینیو وقتی درخواستم را شنید، گفت تو احمق و عقب مانده ای که چنین خواهشی داری.»

 

کاستا ادامه داد:« می خواستم بیشتر بازی کنم و اصرارهایم نتیجه داد. یک سال بعد وقتی به پورتو برگشتم، مورینیو به چلسی رفته بود و تیم نیز فاتح لیگ قهرمانان شده بود. آنجا بود که به خودم گفتم، عجب حماقتی کردم.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها