کد خبر : 1681444 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 10:25 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

ترنت الکساندر آرنولد

لیورپول با جیدون سانچو تیم بهتری می‌شود

ترنت الکساندر آرنولد ستاره لیورپول از جیدون سانچو پدیده انگلیسی دورتموند خواست به لیورپول ملحق شود و گفت لیورپول با حضور سانچو تیم بهتری خواهد شد.

لیورپول با جیدون سانچو تیم بهتری می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد، ستاره انگلیسی لیورپول با ستایش از جیدون سانچو، پدیده هموطنش در بوروسیا دورتموند از او به عنوان استعداد ویژه یاد کرد و با دعوت از او برای پیوستن به لیورپول گفت لیورپول با حضور سانچو تیم بهتری خواهد شد.

 

1488496

 

سانچوی 20ساله بعد از درخشش با پیراهن دورتموند با شایعات زیادی مبنی بر بازگشتش به انگلیس مواجه است و گفته می‌شود در حال حاضر  احتمال ملحق شدن او به منچستریونایتد بیشتر از دیگر تیمهای لیگ برتری است. ولی هم‌تیمی سانچو در تیم ملی انگلیس، ترنت الکساندر آرنولد لیورپولی از سانچو خواست به آنفیلد رفته و در کنار او بازی کند.

 

آرنولد در جریان یک لایو اینستاگرامی، در مورد سانچو که در سال 2017 با ترک منچسترسیتی به دورتموند پیوسته و در این تیم به یک پدیده درخشان تبدیل شده گفت:" اگر سانچو به لیورپول بیاید، تیم را به تیم بهتری تبدیل خواهد کرد. من اگر سانچو به لیورپول بیاید خیلی خوشحال می‌شوم چون در تیم ملی انگلیس با او همبازی بودم و می‌دانم چه استعداد خاصی است".

 

سانچو در فصل جاری بوندس‌لیگا هم مثل چند فصل گذشته درخشان ظاهر شده و تا پیش از وقفه ایجاد شده در نتیجه اپیدمی کرونا، در 23 بازی برای زردپوشان دورتموند 14 گل به ثمر رسانده و 15 پاس گل داده بود.

 

دیدگاه‌ها