کد خبر : 1681860 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 17:35 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول، جدیدترین مشتری مدافع سنگالی ناپولی

به نظر می‌رسد که باشگاه لیورپول نیز به جمع مشتریان مدافع سنگالی ناپولی یعنی کالیدو کولیبالی اضافه شده است.

لیورپول، جدیدترین مشتری مدافع سنگالی ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، طی یکی دو فصل اخیر همواره بحث جدایی مدافع سنگالی ناپولی یعنی کالیدو کولیبالی از این تیم مطرح بوده است؛ اتفاقی که تا به اینجا رخ نداده اما به نظر می رسد که کولیبالی در نقل و انتقالات پیش رو به طور قطع ناپولی را ترک خواهد کرد؛ موضوعی که نشریه معتبر گاتزتا دلو اسپورت نیز آن را تایید کرده است.

 

با این حال به نظر می رسد که باشگاه ایتالیایی با مبلغی کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو راضی به فروش کولیبالی نخواهد شد. این در حالی است که ناپولی فصل گذشته برای فروش این بازیکن مبلغ ۱۲۰ میلیون یورو را تعیین کرده بود.

 

 

1469983

 

 

گاتزتا همچنین مدعی شده باشگاه لیورپول به جمع مشتریان کولیبالی اضافه شده است چرا که آنها قصد دارند این بازیکن را به عنوان جانشینی برای دژان لوورن که احتمالا در تابستان آنفیلد را ترک خواهد کرد، جذب کنند. همچنین گفته می‌شود که تیم های منچستر یونایتد، رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن دیگر تیم های خواهان جذب کولیبالی هستند.

 

مدافع سنگالی ناپولی در ماه ژوئن ۲۹ ساله خواهد شد و تا سال ۲۰۲۳ با این باشگاه قرارداد دارد اما با این حال هیچ گونه مبلغ آزاد سازی در قرارداد این بازیکن ذکر نشده است؛ موضوعی که کار تیم های خواهان این بازیکن را برای جذب وی دشوار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها