کد خبر : 1681965 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:04 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

الشعراوی:

به خاطر یورو ۲۰۲۰ می‌خواستم به رم برگردم

استفن الشعراوی، ستاره ایتالیایی شانگهای شنهوا، تایید کرد که در ژانویه گذشته در آستانه بازگشت به رم بود تا بتواند شانس‌اش را برای حضور در فهرست ایتالیا برای یورو ۲۰۲۰ افزایش بدهد.

به خاطر یورو ۲۰۲۰ می‌خواستم به رم برگردم

به گزارش "ورزش سه"، الشعراوی که سابقه بازی در میلان و موناکو را هم دارد، سال گذشته راهی شانگهای شنهوا در سوپرلیگ چین شد اما اکنون تایید کرد که در ژانویه گذشته در آستانه بازگشت به جالوروسی بود اما این انتقال هرگز نهایی نشد.

 

1374926


او در گفتگوی اینستاگرامی با فابیو کاناوارو گفت:" امکان بازگشت به ایتالیا وجود داشت. قبل از اینکه ویروس منتشر شود، من با باشگاه صحبت کرده بودم و گفته بودم که نیاز دارم جایی در فهرست ایتالیایی برای جام ملت‌ها پیدا کنم. علی‌‌رغم رفتن به چین، روبرتو مانچینی روی من نظر داشت و من آماده بازگشت بودم تا به طور ثابت بازی کنم اما ناگهان همه چیز به هم خورد. با دو باشگاه تماس گرفته شد که یکی از آنها رم بود."
الشعراوی در حالی تابستان سال گذشته با انتقالی ۱۶ میلیون یورویی راهی چین شد که ابتدا اعلام کرد برای رفتن به این لیگ خیلی جوان است اما بعد از مدتی نظرش تغییر کرد.
هرچند او در فینال جام حذفی برای شانگهای گلزنی کرد اما در مجموع عملکرد چندان درخشانی در لیگ چین نداشت و در ۱۰ بازی، تنها یک بار موفق به گلزنی شد.

دیدگاه‌ها