کد خبر : 1682282 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 21:45 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن: این مدت در پارکینگ ۳۵ متری خانه ام می دوم

کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر، می گوید که دلش برای فوتبال بسیار تنگ شده است.

اریکسن: این مدت در پارکینگ ۳۵ متری خانه ام می دوم

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن در نقل و انتقالات زمستانی و بعد از کش و قوس های فراوان از تاتنهام جدا شد و به اینتر پیوست. این ستاره دانمارکی در چند بازی پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا برای نراتزوری به میدان رفت اما نتوانست انتظارات را برآورده کند. با این وجود بسیاری معتقد هستند که او برای اثبات توانایی های خود به زمان نیاز دارد و با توجه به کیفیتش این کار را انجام خواهد داد.

 

تیم های ایتالیایی از این هفته به تمرینات بر می گردند. ستاره دانمارکی اینتر اما در مصاحبه ای پیرامون روز های قرنطینه صحبت کرده است. او در این باره گفت: " من این مدت در پارکینگ خانه ام که ۳۵ متر بود دویدم. ۷ هفته است که تو را لمس نکردم و این طولانی ترین زمان دوری من از فوتبال بوده است. واقعا دلم برای فوتبال تنگ شده است."

 

 

1485624

 

 

اریکسن در ادامه پیرامون یک تجربه بیرون آمدن از خانه در دوران قرنطینه نیز گفت: " پلیس من را متوقف کرد و با وجود زبان ایتالیایی بد مجبور شدم که توضیح بدهم کجا بوده ام و چرا از خانه بیرون رفتم. شما حتی نمی توانید به خرید بروید. با این حال ما نمی توانیم نسبت به این موضوع شکایت کنیم چرا که واقعاً وضعیت دشواری است."

 

اریکسن در پایان پیرامون جدایی از تاتنهام و پیوستن به اینتر نیز گفت: "فکر می‌کنم این انتقال درستی بود چرا که اینتر اشتیاق زیادی برای جذب من داشت و این مهم است که یک بازیکن این موضوع را بداند که یک باشگاه تا چه میزان به خریدش علاقه مند است.

 

برخی از هواداران تاتنهام به خاطر صحبت های من که گفته بودم در اینتر شانس بیشتری برای کسب جام خواهم داشت، عصبانی شدند اما این یک واقعیت است که در انگلیس تیم های قوی تری وجود دارد. با این حال من خاطرات بسیار خوبی از آنجا داشتم."

 

 

1473155

دیدگاه‌ها