کد خبر : 1682373 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:54 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دستورالعمل زمان آغاز بازی ها

کدام کشورها به AFC پاسخ مثبت دادند؟

پس از دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کشورهای عضو، مبنی بر حفظ زمان بندی و اعلام تاریخ برگزاری بازی های لیگ، تعدادی از فدراسیون ها نتیجه نهایی را منوط به قوانین داخلی خود دانستند.

کدام کشورها به AFC پاسخ مثبت دادند؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام مدت زمانی که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای کشورهای عضو، جهت تعیین تاریخ ازسرگیری رقابت های لیگ فوتبال داخلی خود، برخی کشورها با پاسخی صریح، تصمیم گیری در این باره را به روزهای آینده و قوانین و مقررات داخلی کشور خود موکول کردند.

 

برخی از کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به نامه مسئولان AFC نوشتند: ما تابع مقررات کشور خود هستیم. آنها تا اطلاع ثانوی کشور را تعطیل کردند و ما هنوز نمی دانیم چه اتفاقی در انتظار ماست و اگر بازی ها قرار است برگزار شود تاریخ آن کی خواهد بود.

 

علاوه بر این کشورها البته برخی فدراسیون ها نیز تاریخی برای آغاز دوباه لیگ خود تعیین کردند. از جمله این کشورها می توان به کره جنوبی اشاره کرد که حتی تاریخ هشتم ماه می را برای شروع دوباره لیگ های خود مشخص کرد.

 

در کنار کشورهایی که عنوان  شد برخی کشورها مانند ایران نیز در پاسخ به نامهAFC نوشتند که در این زمینه پلن خود را طراحی کرده اند اما باید به انتظار اتفاقاتی شاید در روزهای آینده خواهد افتاد بنشینند و در آن صورت تصمیم نهایی را ارگان های مسئول خواهند گرفت.

 

چند کشور به مانند کویت و تایلند نیز خود را آماده برگزاری بازی های لیگ کرده اند اما باید اجازه نهایی برای آن از سوی دولت داده شود.


دسته های آخر نیز از جمله کشورهای عضو هستند که گفتند ما هیچ چیزی در این باره نمی دانیم و باید مسئولان مملکتی به ما اجازه برنامه ریزی برای حضور در این مسابقات را بدهند.

دیدگاه‌ها