کد خبر : 1682431 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 18:09 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

پیانیچ: به این دلیل دیرتر راهی یوونتوس شدم

میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی یوونتوس، می گوید که او می‌توانست چند سال زودتر به بیانکونری بپیوندید.

پیانیچ: به این دلیل دیرتر راهی یوونتوس شدم

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ بعد از ارائه عملکرد درخشان در ترکیب رم و ظهور در قامت یکی از بهترین هافبک های حاضر در سری آ، در سال ۲۰۱۶ این تیم را ترک کرد و با قراردادی به ارزش ۳۲ میلیون یورو راهی یوونتوس شد. او از زمان انتقال به تورین سه اسکودتو، دو کوپا ایتالیا و یک جام سوپر کاپ ایتالیا را با یووه فتح کرده است.

 

پیانیچ اما حالا در مصاحبه ای می گوید که می توانست زودتر از این به یوونتوس بپیوندد. هافبک بوسنیایی در این باره گفت: " من می توانستم دو سال زودتر به یوونتوس نقل مکان کنم. با این حال پل پوگبا، آندره آ پیرلو، آرتور ویدال و سایر بازیکنان استثنایی در یووه حضور داشتند پس انتقال به یووه با وجود آنها کمی پیچیده بود. در آن مقطع برای من بهتر بود که در کنار رودی گارسیا در رم بمانم. با این حال بعد از آن به خودم گفتم که وقت حضور در یوونتوس فرا رسیده است."

 

 

1491846

 

 

پیانیچ در رابطه با حضور در یوونتوس نیز گفت: " وقتی وارد رختکن می‌شوید و عکس اسطوره های باشگاه را می بینید، می‌توانید بگویید که این باشگاه تاریخ بسیار بزرگی دارد. این باشگاه یک برنده واقعی است چرا که بیشتر از سایرین کار می کند.

 

هدف یوونتوس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. ما یکی از پنج یا شش تیمی هستیم که قصد داریم این جام را به خانه ببریم."

دیدگاه‌ها