کد خبر : 1682587 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 17:05 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

فردا آغاز اولین لیگ جهان بعد از شیوع کرونا

کی لیگ به سبک ورزش‌های رزمی و قوانین جدید!

قبل از شروع بازی، بازیکنان و کادر فنی دو تیم به هیچ‌وجه نباید با یکدیگر دست دهند و تنها می‌توانند با سر و از فاصله دور به یکدیگر احترام بگذارند

کی لیگ به سبک ورزش‌های رزمی و قوانین جدید!

به گزارش "ورزش سه" ، لیگ برتر و ۱۲ تیمه کره جنوبی اولین لیگ فوتبال در آسیا و جهان خواهد بود که بعد از یک وقفه دو ماهه در آغاز آن، از روز جمعه (فردا، ۱۹ اردیبهشت) با دیدار جونبوک موتورز (قهرمان پنج دوره از شش دوره گذشته K-League) و مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی (سووان بلو وینگز) آغاز خواهد شد.

 

- تمامی مسابقات تا اطلاع ثانوی در استادیوم‌های خالی از تماشاگر برگزار خواهند شد.

 

- آغاز فصل جدید فوتبال باشگاهی کره جنوبی با رعایت شدیدترین اصول بهداشتی همراه خواهد بود.

 

- K-League با انتشار ‌توزیع دفترچه دستورات بهداشتی به تمامی ۱۲ تیم حاضر در لیگ، از آنها خواسته که این دستورات بهداشتی را بطور کامل، قبل، در حین و بعد از بازی رعایت نمایند.

 

- تمامی بازیکنان، کادرهای فنی، تیمهای داوری و و مسئولین برگزاری مسابقات میباید تا روز اول ماه می (۱۲ اردیبهشت) تست کرونا میدادند. تمامی تست‌های گرفته شده منفی گزارش شده اند.

 

- دمای بدن تمامی بازیکنان و کادر فنی تیمها در هنگام ورود به ورزشگاه کنترل میشود.

 

- قبل از شروع بازی، بازیکنان و کادر فنی دو تیم به هیچ‌وجه نباید با یکدیگر دست دهند و تنها می‌توانند با سر و از فاصله دور به یکدیگر احترام گذارند (همچون ورزشهای رزمی).

 

- پس از به ثمر رساندن هر گل، بازیکنان باید از شادی دسته جمعی پرهیز کنند.

 

- بازیکنان از صحبت با یکدیگر و داور منع شده اند.  این نکته عدم صحبت با داور، به اعتراضات بیهوده به داور خاتمه می‌دهد. این نکته باید همچون راگبی به قوانین ‌فوتبال اضافه شود تا صحنه های زشت و زننده فوتبال از سوی بازیکنان، کادر فنی و سایر اشخاص متفرقه که گاها در نیمکت هم حضور دارند، برای همیشه محو‌ شوند.

 

1495043

 

- اگر بازیکنی از تیمی به ویروس کرونا مبتلا شد، مسابقات آن تیم دو هفته به تعویق خواهد افتاد و تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم مذبور به قرنطینه خواهند رفت.

 

- دفترچه دستورات بهداشتی K-League به درخواست ۴۰ لیگ و ارگان‌های حرفه ای فوتبال در سراسر دنیا با آنها به اشتراک گذاشته شده. لیگ برتر انگلستان و بوندسلیگای آلمان از جمله ارگان‌های حرفه ای فوتبال بودند که از K-League تقاضا کرده بودند تا این دفترچه دستورات بهداشتی را در اختیار آنها قرار دهد.

 

- امتیاز پخش مسابقات K-League از سوی تلویزیون‌های چین، هنگ کنگ و کروواسی خریداری شده. شبکه های ورزشی در آلمان، فرانسه، ایتالیا، ایالات متحده آمریکا و استرالیا نیز در حال گفتگو برای خرید حق پخش این فصل K-League هستند.

 

- دیدار افتتاحیه فصل ۲۰۲۰ K-League در روز جمعه ۱۹ اردیبهشت ساعت ۱۹:۰۰ به وقت محلی (۱۴:۳۰ به وقت ایران) از YouTube با گرافیک و گزارش انگلیسی برای فوتبالدوستان سراسر جهان مستقیما پخش خواهد شد.

 

- فصل جدید K-League دو روز بعد از آغاز فصل جدید بیسبال کره جنوبی آغاز خواهد شد. شبکه ESPN ایالات متحده آمریکا امتیاز حق پخش لیگ بیسبال کره جنوبی را برای بینندگان خود در آمریکا خریده.

 

- مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کره جنوبی با احتساب ۲ نفری که روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت و به هنگام ورود به این کشور ثبت شدند (مسافران ورودی از خارج از این کشور) ۱۰۸۰۶ نفر  گزارش شده.

 

* در حالیکه فوتبال در سراسر دنیا طی دو ماه گذشته به حالت تعلیق درآمده، کشورهای بلاروس، تاجیکستان و نیکاراگوئه مسابقات داخلی خود را ادامه دادند.

دیدگاه‌ها