کد خبر : 1682618 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 20:05 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

خاطره اورا از صحبت‌های پیش از بازی جالب فرگوسن

پاتریس اورا، مدافع سابق منچستریونایتد، یکی از صحبت های جالب سرالکس فرگوسن پیش از یکی از دیدارهای این تیم مقابل آرسنال را فاش کرد.

خاطره اورا از صحبت‌های پیش از بازی جالب فرگوسن

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری فرگوسن را یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال می دانند؛ مردی که در 26 فصل حضور در منچستریونایتد، 13 قهرمانی در لیگ برتر و دو قهرمانی در چمپیونزلیگ به دست آورد.

یکی از شهرت های فرگوسن، صحبت های طولانی اش در رختکن بود و اکنون اورا فاش کرد که او گاهی اوقات با تنها یکی دو جمله، تیمش را راهی دیدارهای حساس می کرد.

او به اسکای اسپورت گفت:" به یاد دارم یک بازی، مقابل آرسنال، روز یکشنبه گرمی بود و صحبت های فرگوسن فقط 15 ثانیه طول کشید. او همچین چیزی گفت:" بچه ها، امروز یکشنبه است. هوا آفتابی است. نمی خواهم کسی به یکشنبه من گند بزند!"

و می دانید که اگر یک سانتر یا توپی را از دست بدهید... نمی خواهید آن بازیکن باشید! نباید یکشنبه او را خراب کنید- این برای او خیلی مهم است!"

 

 

1495072

 

اورا در سال 2009 بعد از یکی از پیروزی های تیمش مقابل آرسنال، از توپچی ها با عنوان "بچه" یاد کرد که حسابی جنجالی شد. او در مورد آن اتفاق گفت:" من آن صحبت ها را بعد از پیروزی 3-1 در امیریتس انجام دادم.

ما روی یک ضدحمله از پارک جی سونگ، وین رونی و کریس رونالدو، یک گل فوق العاده زدیم و روزنامه نگاران فرانسوی بعد از بازی چیزی نوشتند شبیه این که:" اوه، نتیجه، فلسفه بازی را منعکس نمی کند".

من گفتم:" شوخی می کنید؟ من امروز احساس کردم 11 مرد مقابل 11 بچه بازی کردند." بعد از آن بود که یک روزنامه تیتر زد:" پاتریس، آرسنالی را بچه خطاب کرد." اما این فقط احساس من بود. من خیلی به این باشگاه احترام می گذارم اما این فقط حساس من در بازی مقابل آرسنال بود. من می دانستم پیروز می شویم."

دیدگاه‌ها