کد خبر : 1682976 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 13:09 | 8.4K بازدید | 5 دیدگاه

کار لیگ هنوز تمام نشده است

فخرالدینی: قهرمانی پرسپولیس؟ تراکتور هنوز شانس دارد

بازیکن باتجربه تراکتور مدعی است که لیگ نباید با اعلام قهرمانی پرسپولیس پایان یابد و این موضوع عادلانه نخواهد بود.

فخرالدینی: قهرمانی پرسپولیس؟ تراکتور هنوز شانس دارد 

به گزارش "ورزش سه"، میلاد فخرالدینی، مدافع تراکتور نیز در جمع بازیکنانی قرار دارد که مدعی هستند که لیگ نباید در صورت اعلام برای پایان در شرایط کنونی، با قهرمانی پرسپولیس سند بخورد. او که این روزها همانند دیگر بازیکنان تمرینات اختصاصی خود را دور از فوتبال پشت سر می‌گذارد در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: واقعا این دوری چند ماهه به خاطر تعطیلی مسابقات لیگ شرایط را خیلی سخت کرده است. هرچه هم تلاش می‌کنیم و در خانه تمرین‌های اختصاصی را انجام می‌دهیم بازهم شرایط با حضور در تمرینات گروهی متفاوت است و قطعا از فرم بدنی و مطلوب خارج شده‌ایم. به هیچ عنوان تمرینات گروهی با تمریناتی که به صورت اختصاصی انجام می‌دهیم قابل مقایسه نیست.

 

وی درباره اینکه آیا می‌توان امیدوار به شروع دوباره لیگ بود گفت: همه ما منتظر تصمیم نهایی هستیم تا ببینیم تکلیف چه می‌شود. با این حال با شروع هم بازی‌ها خیلی فشرده خواهد بود و زمان کمی برای آماده سازی داریم. این یک خطر برای همه تیم‌ها خواهد بود که شاید یکسری بازیکنانش را به خاطر این مدت دوری از میادین به واسطه مصدومیت از دست بدهند.

 

فخرالدینی در واکنش به این سوال که آیا موفق پیگیری دوباره لیگ است گفت: همان طور که گفتم همه منتظر روشن شدن تکلیف هستیم و قطعا اگر لیگ شروع شود نمی‌توانیم انتظار یک شروع با کیفیت را داشته باشیم. بعد از این تعطیلی که هیچ تمرین گروهی انجام نشده زمان برای آماده سازی کم است و من فکر می‌کنم لیگ را تمام کنند بهتر است و نمایندگان ایران در آسیا را از بین تیم‌های بالانشین انتخاب کنند.

 

 

1474470

 

 

مدافع تراکتور در پاسخ به اینکه در صورت تعطیلی لیگ، سرنوشت قهرمان، تیم‌های حاضر در آسیا و سقوط و صعود کننده چه خواهد شد گفت: این همان بخشی است که باعث شده تصمیم‌گیری با مشکل مواجه شود. من فکر می‌کنم اگر لیگ را تعطیل کنند، بهتر باشد. با این حال واقعا کار سخت است چون به واسطه بازی‌های عقب افتاده برخی تیم‌ها 10 و بقیه 9 هفته بازی دارند و در این مدت باقی‌مانده به پایان رقابت‌های لیگ نمی‌توان هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد.

 

وی ادامه داد: قهرمانی پرسپولیس قطعی نشده که بخواهند این تیم را قهرمان اعلام کنند. بارها اتفاق افتاده که تیم‌ها این میزان با رقبا اختلاف داشتند اما در نهایت در لیگ قهرمان نشدند و همین است که فوتبال را غیرقابل پیش‌بینی می‌کند. بدون شک تیم‌های تعقیب کننده پرسپولیس هم این شانس را برای خودشان می‌بینند که بتوانند قهرمانی را به دست بیاورند و 9 هفته به نظر من کم نیست. این مساله در پایین جدول هم صدق می‌کند و هیچ چیز را قابل پیش‌بینی نمی‌کند. به همین خاطر امیدوارم یک تصمیم خوب گرفته شود تا هیچ تیمی با این تصمیم ضرر نکند.

 

فخرالدینی مدعی است حتی تیمش نیز قادر به دستیابی به عنوان قهرمانی در فاصله 9 هفته مانده به پایان فصل خواهد بود: همانطور که گفتم 9 بازی و امتیازات آن خیلی می‌تواند در سرنوشت تیم‌ها برای کسب قهرمانی تاثیرگذار باشد. با تصمیم خوبی که باشگاه برای تمدید قرارداد سرمربی تیم گرفت و بازیکنان با کیفیتی که دارد، قطعا تراکتور می‌تواند برای قهرمانی بجنگد و هنوز هم برای خودمان این شانس را قائل هستیم. به همین خاطر گفتم که قهرمانی پرسپولیس قطعی نشده که این تیم را بخواهیم از حالا قهرمان بدانیم و با این شرایط لیگ را تعطیل کنیم.

دیدگاه‌ها