کد خبر : 1683019 | 21 اردیبهشت 1399 ساعت 15:50 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی دیناموزاگرب:

برای پیوستن به رئال، در یک هتل مخفی شدم!

ایگور یوویسویچ سرمربی جدید دیناموزاگرب، زمانی بازیکن رئال بود و داستان انتقالش به فیلم های سینمایی شبیه است.

برای پیوستن به رئال، در یک هتل مخفی شدم!

به گزارش "ورزش سه"، ایگور یوویسویچ محصول آکادمی فوتبال دیناموزاگرب است و پس از 12 سال حضور در تیم های پایه این باشگاه و زمانی که 17 ساله بود(1991)، راهی رئال مادرید شد. این انتقال البته داستان عجیبی هم دارد.

او 4 سال در تیم دوم رئال بازی کرد و هرگز به تیم اول نرسید که آن هم دلیل خاص خود را داشت. یوویسویچ که اخیرا به عنوان سرمربی تیم دیناموزاگرب منصوب شده، در مصاحبه با آاس از انتقالش به رئال مادرید صحبت کرد.

 

 

1495553

 

 

یوویسویچ گفت:« 17 ساله بودم و پس از درخشش در یورو زیر 17 ساله ها که با یوگسلاوی نایب قهرمان شدیم و من بهترین بازیکن تورنمنت برگزیده شدم، مورد توجه چند تیم قرار گرفتم. پیش از آن البته ویسنته دل بوسکه(مربی وقت تیم دوم رئال) به من گفته بود که رئال قصد جذبم را دارد.

پس از یورو زیر 17 ساله ها برای امضای قرارداد به ورونا رفته بودم که متوجه حضور رادومیر آنتیچ(مربی وقت رئال) در آنجا شدم. دستیار او نیز حضور داشت. خیلی زود متوجه شدم که رئال هم قصد جذب من را دارد.

پروسینچکی(ستاره کروات سابق رئال) را می شناختم و با او صحبت کردم. با آنتیچ و دستیارش هم حرف زدم. رئال می خواست به اسپانیا برای عقد قرارداد بروم. با نامی ناشناس چند بازی انجام دادم و در یک هتل مخفی شدم تا اینکه یک خبرنگار من را شناسایی کرد. در نهایت با رئال قراردادی 5 ساله بستم.»

 

 

1495552

 

 

یوویسویچ ادامه داد:« خیلی جوان بودم و شناختی از مفاد قرارداد نداشتم. در بازی های دوستانه از سوی بنیتو فلوره و خورخه والدانو(مربیان رئال) دعوت می شدم ولی در بازی های رسمی خیر.

بعدا متوجه شدم که بندی در قراردادم است که بر اساس آن، در صورت رسیدن به تیم اول رئال، باشگاه باید مبلغ هنگفتی به دینامو پرداخت می کرد و باید با من قرارداد جدیدی نیز امضا می کردند. در مقطعی متفاوت با حالا به سر می بردیم و بازیکنان خارجی رئال، مایکل لادروپ، گئورگی هاجی و .... بودند. به همه این دلایل، فرصت بازی در تیم اول به من نرسید.»

 

دیدگاه‌ها