کد خبر : 1683596 | 24 اردیبهشت 1399 ساعت 17:25 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

دنی اولمو:

از واقعی بودن پیشنهاد بارسلونا مطمئن نبودم

دنی اولمو، ستاره اسپانیایی لایپزیش، می گوید که دوست دارد روزی در لالیگا بازی کند.

از واقعی بودن پیشنهاد بارسلونا مطمئن نبودم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ماه ها گمانه زنی درباره آینده دنی اولمو، ستاره اسپانیایی نهایتاً در نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی به ارزش ۲۰ میلیون یورو به لایپزیش پیوست. این بازیکن ۲۲ ساله در ۵ ساله گذشته فوتبال خود را در کرواسی و باشگاه دینامو سپری کرده بود اما با این حال بعد از درخشش او در ترکیب تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا، اولمو به یک سوژه نقل و انتقالاتی داغ برای تیم‌ها تبدیل شد.

 

گفته شد که باشگاه بارسلونا به جذب دنی اولمو علاقه مند است. خود این بازیکن قبل از عزیمت به بوندسلیگا اعلام کرد که از تیم‌های حاضر در سری آ و لیگ برتر انگلیس نیز پیشنهاد داشته اما با این حال لایپزیش را انتخاب کرده است. اگرچه گفته می‌شد نوکمپ محتمل‌ترین گزینه برای آینده این بازیکن اسپانیایی است اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

 

 

1496234

 

 

اولمو حالا در رابطه با انتخاب لایپزیک و عدم حضور در بارسلونا می گوید: "شاید این موضوع اصلاً برای خود من سوال نباشد. این اتفاق رخ نداد و من اصلاً مطمئن نیستم که پیشنهاد بارسلونا واقعی بود یا خیر. شایعات زیادی در مطبوعات منتشر شد اما من در کرواسی خوشحال بودم. با این حال من می دانستم که دیر یا زود لحظه جدایی فرا خواهد رسید. لایپزیش یکی از باشگاه‌های بود بیش از بقیه به جذب من علاقه نشان داد و به همین خاطر راهی این تیم شدم.

 

من در گذشته هم این را گفتم که بازی کردن در رقابت‌های لالیگا بسیار زیبا خواهد بود. لالیگا یکی از بهترین لیگ های جهان به حساب می‌آید. بسیار رقابتی. چرا روزی به آن جا نروم."

دیدگاه‌ها