کد خبر : 1683685 | 25 اردیبهشت 1399 ساعت 02:48 | 14.4K بازدید | 1 دیدگاه

تمام حواشی بخاطر افشاگری‌های زنوزی است؛

سهرابی: هشدار می‌دهیم دست از سر تراکتور بردارید

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد این باشگاه هیچ‌گونه مشکل مالی نداشته و حدود ۶۰ درصد از قرارداد بازیکنان در فصل جاری را پرداخت کرده است.

سهرابی: هشدار می‌دهیم دست از سر تراکتور بردارید

به گزارش "ورزش سه"، میرمعصوم سهرابی در خصوص شایعاتی که در خصوص وضعیت مالی باشگاه منتشر شده است، اظهار کرد: باشگاه تراکتور به هیچ عنوان مشکل مالی نداشته و از معدود باشگاه‌های لیگ برتری هست که حدود ۶۰ درصد پرداختی به بازیکنانش داشته است.

 

او ادامه داد: آقای زنوزی علاوه بر باشگاه تراکتور، باشگاه ماشین‌سازی را نیز به ‌خوبی اداره می‌کند و معتقدم این حواشی به این دلیل مطرح شده که آقای زنوزی هفته‌ی گذشته راجع به آنچه که در فوتبال ایران می‌گذرد، افشاگری کرد. می‌دانیم که این صحبت‌ها از کجا نشأت می‌گیرد و به این افراد هشدار می‌دهیم که دست از سر تراکتور بردارند.

 

مدیرعامل باشگاه تراکتور اضافه کرد: هدف این افراد، به حاشیه کشاندن تراکتور و دل‌سرد کردن هواداران و بازیکنان این تیم است. بنده به هواداران خوبمان این اطمینان خاطر را می‌دهم که چنین شایعاتی کذب محض بوده و باشگاه تراکتور توان حفظ تمام بازیکنانش از جمله سه کاپیتان تیم ملی را دارد و همچنین هر بازیکنی که کادر فنی تقاضا کند را هم جذب خواهیم کرد.

 

سهرابی درباره پرونده‌های بازیکنان خارجی تراکتور گفت: باشگاه تراکتور پرونده‌های حقوقی را بررسی می‌کند و مطمئن باشید که آقای زنوزی به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد که این تیم کوچک‌ترین آسیبی از مسائل این چنینی ببیند.

 

او یادآور شد: بازیکن خارجی و یا داخلی مدنظر سرمربی محترم تیم جذب خواهد شد و همچنین بازیکنان کنونی تیم نیز به صلاحدید کادرفنی حفظ می‌شوند و در این زمینه هیچ مانعی وجود ندارد. ما برای فصل آتی مسابقات تیم قدرتمندی را راهی رقابت‌ها خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها