کد خبر : 1684074 | 27 اردیبهشت 1399 ساعت 15:09 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

AFC‌ با کسی شوخی ندارد!

احتمال کاهش سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ شایعه کاهش سهمیه های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را رد نکرد!

احتمال کاهش سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2020 از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا 2+2 تعیین شد، به خاطر نتایج نه چندان جالبی که تیم های ایرانی در هفته های اول دور گروهی این مسابقات گرفتند، شایعه کاهش سهمیه از سال آینده مطرح شده است.


سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ هم در مصاحبه امروز خود این شایعه را رد نکرده: «امیدوارم چنین چیزی رخ ندهد و فصل بعد هم ۴ سهمیه در آسیا داشته باشیم اما همه چیز به نتایج تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا بستگی دارد. تیم‌های ایرانی در حال حاضر در مرحله اول رقابت‌ها نتایج مورد نظر هواداران را نگرفته اند و نتایجشان دور از انتظار پتانسیل باشگاهی شان بوده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا با کسی شوخی ندارد و به دنبال ارتقا کیفیت رقابت هاست و سهمیه بیشتر به تیم ها و کشورهایی می رسد که عملکرد بهتری در این رقابت ها داشته باشند.»


با توضیحاتی که مهدی داده، به نظر می‌رسد در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نتایج 4 نماینده فوتبال ایران تاثیر مستقیمی روی تعداد سهمیه‌ها در فصل آینده خواهد داشت. 


فعلا که هر 4 تیم ایرانی در رده های سوم و چهارم گروه خود هستند و با ادامه این روند از مرحله گروهی صعود نمی کنند، اما باید امیدوار بود در ادامه مسابقات بتوانند در شرایط خود تغییر ایجاد کنند.

دیدگاه‌ها