کد خبر : 1684642 | 30 اردیبهشت 1399 ساعت 13:04 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل نقل و انتقالات ناپولی توسط خبرنگار ایتالیایی

تغییر استراتژی ؛ آزمون و گابریل جلوتر از اورتون

شرایط نقل و انتقالاتی تیم فوتبال ناپولی ایتالیا به گونه ای است که این باشگاه با توجه به جدایی چند مهره اصلی به دنبال جانشینان مناسبی است از جمله سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت که قرار است جانشین مهاجم بلژیکی شود.

تغییر استراتژی ؛ آزمون و گابریل جلوتر از اورتون

به گزارش" ورزش سه" خبرنگار شبکه Rai Sport  ایتالیا سیرو ونراتو در مورد وضعیت نقل و انتقالات ناپولی در بازار تابستانی گفت:" داغترین مذاکرات این باشگاه مطمئنا تمدید قرارداد با مرتنز است هرچند به نظر می رسد جدایی او قطعی باشد. در مورد نقل و انتقالات ناپولی یک مشکل وجود دارد: آن هم چالش بازیکنانی از خارج از اتحادیه اروپا است که با جدایی قطبی لئاندرینیو این تیم آن ها سه سهمیه خواهند داشت.


کریستیانو جیونتولی مدیر ورزشی ناپولی برای مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ سردار آزمون مذاکرات را برای خط حمله این تیم آغاز کرده است. آن ها با اورتون مهاجم تیم گرمیو و مدافع برزیلی تیم لیل گابریل نیز مذاکراتی داشته اند اما تا امروز هنوز هیچ نتیجه قطعی به دست نیامده است. آنچه مسلم است لئاندرینینو به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک خواهد کرد و با توجه به اینکه دریس مرتنز به احتمال فراوان باشگاه را ترک می کند ناپولی اولویت های خودش را تغییر داده است؛ برای آن ها سردار آزمون و گابریل اولویت بالاتری نسبت به جذب اورتون دارند.

 

1497433

دیدگاه‌ها