کد خبر : 1685325 | 03 خرداد 1399 ساعت 11:23 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: مربیگری در انگلیس لذت بخش تر است

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون، از حضور در این تیم و لیگ برتر انگلیس راضی به نظر می‌رسد.

آنچلوتی: مربیگری در انگلیس لذت بخش تر است

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنجلوتی بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره تقریبا ناموفق در ناپولی و برکناری از هدایت این تیم، حدود چند ماه پیش دوباره به لیگ برتر انگلیس بازگشت و این بار هدایت باشگاه اورتون را بر عهده گرفت.

 

آنچلوتی حالا در مصاحبه‌ای پیرامون انتخاب اورتون به عنوان چالش جدید خود می گوید: " قطعاً سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس لذت بخش تر است. در اینجا هواداران فشار کمتری وارد می کنند و جو بهتری حاکم است. من بعد از ۹ سال به ایتالیا بازگشته بودم و دیدم که اوضاع تغییر نکرده و خشونت هواداران همانطور باقی مانده است.

 

 

1462418

 

 

فوتبال ایتالیا در تلاش است تا تغییر کند اما فرهنگی در کشور مبتنی بر خشونت وجود دارد که باعث می شود تغییر آسان نباشد. اینجا در انگلیس من با افراد حاضر در ورزشگاه صحبت می کنم و احترام بیشتری وجود دارد. واقعیت این است فرصتی که برای آمدن به اورتون داشتم بسیار مناسب و مهم بود. اورتون یک باشگاه با تاریخ فوق العاده به حساب می آید که دوست دارد به اوج برسد. ما در تلاش هستیم بعد از بازگشت به رقابت ها با قدرت کامل ظاهر شویم."

 

آنچلوتی در ادامه پیرامون جدایی از میلان در سال ۲۰۰۹ و قبول سرمربیگری چلسی نیز گفت: " من فکر می‌کنم که این یک تصمیم درست از سوی هر دو طرف بود چراکه بعد از ۸ سال من نیاز به تغییر داشتم. باشگاه نیز احتیاج به تغییر داشت بنابراین تصمیم گرفتیم که از یکدیگر جدا شویم. من دوست داشتم مربیگری در خارج از ایتالیا را تجربه کنم و چلسی فرصت و انتخاب درستی بود."

دیدگاه‌ها