کد خبر : 1685531 | 04 خرداد 1399 ساعت 14:54 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژروم بواتنگ:

با وجود فلیک دوباره از فوتبال بازی کردن لذت می برم

ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ، می گوید که با وجود هانسی فلک از حضور در این تیم کاملاً راضی است.

با وجود فلیک دوباره از فوتبال بازی کردن لذت می برم

به گزارش "ورزش سه"، مدتی است که بحث جدایی ژروم بواتنگ از بایرن مونیخ بسیار داغ دنبال می‌شود. گفته می‌شود که باشگاه هایی نظیر چلسی و آرسنال به دنبال جذب این مدافع ۳۱ ساله و آلمانی هستند. بواتنگ در زمان سرمربی نیکو کواچ به یک نیمکت‌نشین محض تبدیل شده بود اما حالا با روی کار آمدن هانسی فلیک تنها یک بازی بوندسلیگایی بایرن در سال ۲۰۲۰ را از دست داده است.

 

به نظر می‌رسد که مدافع آلمانی دوباره و زیر نظر هانسی فلیک کاملاً احیا شده و از حضور در این تیم بسیار راضی است. او در این باره گفت: " پیش از روی کار آمدن هانسی فلیک درباره آینده ام فکر می کردم اما در حال حاضر احساس کاملا خوبی دارم و تصور می‌کنم که در این تیم بمانم. تمرکز من کاملاً روی بایرن و فصل جاری رقابت هاست."

 

بواتنگ در ادامه گفت: " من به اعتماد مربی و تیم مربیگری احتیاج دارم. این موضوع با هانسی فلیک برایم به وجود آمده است. من حتی قبل از او تمرینات سخت و فشرده‌ای را انجام دادم اما هرگز اجازه بازی کردن به من داده نشد. این موضوع برای هر بازیکنی بسیار سخت و دشوار است. فلیک از همان ابتدا گفت که روی خصوصیات و ویژگی‌های من حساب کرده است. حالا دوباره از فوتبال لذت می برم."

 

 

1498534

 

 

بواتنگ در ادامه می‌گوید عادلانه نیست که مردم در بحران ویروس کرونا روی دستمزد بازیکنان تمرکز کنند. او در این باره گفت: " من فکر می کنم که مردم نباید انگشت اتهام خود را به سمت فوتبالیست ها روانه کنند. در این گونه مواقع باید فروتنی به خرج داد. عکس های منتشر شده در رسانه های اجتماعی لزوما چیزی را درباره زندگی بازیکنان نمی گوید. اینکه فوتبالیست ها پول زیادی خرج می کنند حاکی از آن نیست که آن ها چیزی به دیگران اهدا نمی کنند.

 

به عنوان مثال کریستیانو رونالدو عکسی از جت خصوصی‌اش منتشر می کنند اما در عین حال به میلیون‌ها نفر هم کمک می‌کند."

دیدگاه‌ها