کد خبر : 1685540 | 04 خرداد 1399 ساعت 15:20 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اسپورت:

پایان جولای زمان پاسخ بارسا به درخواست ویژه مسی

لیونل مسی به جذب هیچ بازیکنی به اندازه نیمار مشتاق نیست ولی سران بارسا برای پاسخ به درخواست او نیاز به زمان دارند.

پایان جولای زمان پاسخ بارسا به درخواست ویژه مسی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا خیلی زود برنامه های نقل و انتقالاتی خود برای فصل بعد را شروع کرده است اما بر خلاف هفته های گذشته، هدف استراتژیک بارسا نه نیمار که لائوتاور مارتینز است.

رختکن بارسا و در راس شان لیونل مسی در کنار کادر فنی و مدیرت ورزشی بارسلونا به خوبی از اهمیت جذب نیمار آگاهند ولی جذب این بازیکن در هفته های گذشته از دستور کار خارج شده و به نظر می رسد که بارسلونا از خرید او منصرف شده است.

 

 

1491314

 

 

مشکلات اقتصادی بارسا پس از شیوع کرونا دلیل اصلی سرد شدن موضوع نیمار است. کیکه ستین سرمربی بارسا اخیرا در مصاحبه خود گفت که از هدایت بازیکنی مثل نیمار استقبال می کند اما باشگاه فعلا در مورد بازگرداندن ستاره برزیلی مردد است. اینگونه می توان گفت که پرونده نیمار به طور کامل بسته نشده ولی سران بارسا منتظر فرصتی مناسب برای تصمیم گیری نهایی در مورد او هستند.

 

تمرکز آنها فعلا روی لائوتارو مارتینز و میرالم پیانیچ برای تقویت خط حمله و میانی است ولی به خوبی می دانند که جذب نیمار که مسی به خصوص روی آن تاکید دارد، می تواند تضمینی باشد برای اینکه بارسا فصل آینده مدعی شماره یک فتح لیگ قهرمانان محسوب شود.

سران باشگاه تنها راه جذب نیمار را در معاوضه بازیکن می بینند. آنها می دانند که پی اس جی نسبت به سال گذشته موضعی سفت و سخت در قبال فروش نیمار نخواهند گرفت ولی بار دیگر منابع مالی لازم برای جذب نیمار فراهم نیست. 

آنها در انتظار  اواخر جولای هستند تا به یک جمع بندی کلی در مورد نیمار برسند. اینکه برای جذب او اقدام کنند یا یک سال دیگر در انتظار بازگشت او بمانند.

 

 

1498537

دیدگاه‌ها