کد خبر : 1686815 | 10 خرداد 1399 ساعت 23:55 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی و رد پیشنهاد اینتر

الکساندر لاکازت، مهاجم فرانسوی آرسنال تمایلی به جدایی از این تیم ندارد.

ستاره فرانسوی و رد پیشنهاد اینتر

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تمایل شدیدی به خرید لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و ارژانتینی اینتر در فصل تابستان دارد و می تواند با پرداخت بند آزادسازی 111 میلیون یورویی قرارداد او، لائوتارو را بازار تابستانی جذب کند. اگر این اتفاق رخ بدهد، اینتر به دنبال یک گزینه جایگزین خواهد رفت و نام الکساندر لاکازت نیز در فهرست خرید آنها قرار گرفته است.

 

1467494

 

اما نشریه اکیپ امروز در گزارشی مدعی شد خود لاکازت تمایلی به جدایی از آرسنال و رفتن به اینتر ندارد و این انتقاف منتفی است. لاکازت که این هفته 29 ساله شد، با انتقالی 53 میلیون یوریی و در سال 2017 از المپیک لیون راهی آرسنال شد و حالا او خواهان ادامه دوران حضور در لندن است. لاکازت در این فصل در 26 بازی 9 گل به ثمر رساند و سه پاس گل نیز ارسال کرد تا یکی از موثرترین بازیکنان تیمش لقب گیرد. علاقه لاکازت به زندگی در انگلیس و لندن باعث شده شایعات انتقال او به اینتر همین ابتدای کار تکذیب شود.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد تیمو ورنز و ادینسون کاوانی دو گزینه اصلی نراتزورزی در صورت جدایی لائوتارو مارتینز خواهند بود. البته اینتر کار دشواری برای خرید تیمو ورنر دارد و تیم های بزرگی از جمله لیورپول نیز علاقمند به جذب او هستند. اما قرارداد کاوانی در تابستان با پاری سن ژرمن به اتمام می رسد و احتمال حضور او در سن سیرو کم نیست.

 

 

دیدگاه‌ها