کد خبر : 1688340 | 18 خرداد 1399 ساعت 20:46 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

گوندوگان: کلوپ و پپ، دو معلم بزرگ فوتبال هستند

ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی، تایید کرد که تیمش این فصل در رقابت قهرمانی از لیورپول عقب افتاد.

گوندوگان: کلوپ و پپ، دو معلم بزرگ فوتبال هستند

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در فصل 18-2017 منچسترسیتی را با 100 امتیاز قهرمان لیگ برتر کرد و آبی ها یک سال بعد در رقابتی نفس گیر با لیورپول، تنها با یک امتیاز برتری، بار دیگر فاتح لیگ برتر شدند.

اما این فصل شاگردان یورگن کلوپ نتایج فوق العاده ای گرفتند و با 27 پیروزی در 29 دیدار، اکنون تنها به دو بر دیگر نیاز دارند تا بعد از 30 سال، قهرمان انگلیس شوند. گوندوگان تایید کرد که لیورپول استاندارد جدیدی برای ثبات تعیین کرد و معتقد است که تیمش امتیازات زیادی را به راحتی از دست داد.

او به نشریه ترکیه ای فاناتیک گفت:" ما در رقابت های این فصل لیگ برتر، از کورس قهرمانی عقب افتادیم. ما برخلاف دو فصل گذشته که قهرمان شدیم، نتوانستیم خودمان را نشان بدهیم. چه خوب بازی کرده باشیم یا نه، بعضی از امتیازات را راحت از دست دادیم. لیورپول بدون از دست دادن امتیاز، به این سطح رسید اما ما امتیازات زیادی را از دست دادیم؛ بنابراین فاصله افزایش پیدا کرد."

 

1336050

 

گوندوگان که در سال 2016 به سیتی پیوست، پیش از آن در دورتموند زیر نظر یورگن کلوپ بازی کرده بود. او از این مربی آلمانی و گواردیولا با عنوان "دو معلم فوق العاده" یاد کرد.

" یورگن کلوپ و پپ گواردیولا دو تا از بهترین مربیان دنیا هستند. چهار سال با کلوپ کار کردم. او معملی است که خیلی دوستش دارم. او تیمی با روحیه فوق العاده درست می کند و به شکلی خارق العاده به بازیکنان انگیزه می دهد.

پپ از نظر تاکتیکی در سطح بسیار بالایی است.؛ معملی که می خواهد همه جزئیات بازی را بداند. من معلمی ندیده بودم که خودش را از نظر تاکتیکی بهتر کند. سبک کاری آنها متفاوت است اما هر دو بسیار موفق هستند. هرچند آنها خیلی متفاوت هستند، هر دو آنها در حال حاضر دو معلم بزرگ دنیا هستند."

دیدگاه‌ها