کد خبر : 1689260 | 23 خرداد 1399 ساعت 21:03 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

آرون رمزی:

کریس رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است

آرون رمزی، ستاره ولزی یوونتوس به تمجید از نگرش و تلاش کریستیانو رونالدو پرداخت.

کریس رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است


به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزی در اولین فصل حضور در تورین 24 بار برای تیمش به میدان رفته و موفق به زدن چهار گل نیز شده است. هافبک ولزی مدعی شد رونالدو با تمام توان در میدان حاضر می شود و عملکرد پائولو دیبالا نیز در تمرینات و زمین فوق العاده است.

 

آرون رمزی گفت: "شرایطی حاصل شد که من برای بازی کردن به ایتالیا آمدم و این جایی است که در زمین احساس راحتی می کنم. من بارها در طول این سالها گفته ام و این موضع من است که در ایتالیا بهترین سبک فوتبال انجام می شود.

 

1440186

 

رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است و هیچ سوالی در مورد تعهد او به فوتبال و آنچه باید انجام دهد وجود ندارد. رونالدو ابتدا در باشگاه بدنسازی تمام تلاش خود را برای بهتر شدن انجام می دهد و سپس می خواهد در هر مسابقه ای بر روی زمین پیروز شود. همه بازیکنان چنین هدفی در سر دارد، اما هر بار فقط یک نفر تصمیم واقعی می گیرد. رونالدو همچنین هفته های متوالی تلاش کرده و گل های فراوانی نیز به ثمر می رساند. گل های رونالدو مهم هستند و امیدوارم امسال ما را در نیل به اهدافمان کمک کنند.

 

همچنین باید اعتراف کنم که پائولو دیبالا نیز یک بازیکن باورنکردنی است. او بسیار با استعداد و در خدمت تیم است و برخی از کارهای او در تمرینات و بازی های این فصل فوق العاده بوده است."

دیدگاه‌ها