کد خبر : 1689279 | 23 خرداد 1399 ساعت 22:47 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

تونی کروس: امیدوارم بارسلونا امتیاز از دست بدهد

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید ابراز امیدواری کرد بارسلونا امتیاز از دست دهد.

تونی کروس: امیدوارم بارسلونا امتیاز از دست بدهد


به گزارش "ورزش سه"، شکست در آخرین بازی پیش از شیوع ویروس کرونا باعث شد رئال مادرید با اختلاف دو امتیاز با بارسلونا در رتبه دوم جدول در لالیگا قرار دارد. تونی کروس معتقد است عدم ثبات باعث چنین شرایطی شده و او امیدوار است در 11 هفته باقیمانده شرایط تغییر کند.

 

تونی کروس گفت: "ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که بارسلونا دچار لغزش در ادامه مسیر شود. ما هنوز کمی فاقد ثبات هستیم و اگر اینگونه نبود می توانستیم به عنوان صدرنشین ادامه فصل بعد از شیوع ویروس کرونا را آغاز کنیم، اما این اتفاق دیگر افتاده است.

 

1502621

 

شرایط بستگی به این دارد که چه تیمی بازیکنان آسیب دیده کمتری داشته باشد. شما به همه بازیکن نیاز دارید. تیمی که به بهترین شکل با این وضعیت جدید و متفاوت کنار بیاید، در نهایت قهرمان خواهد شد. تعدد بازی ها وضعیت بدنی تیم ها را نشان می دهند، زیرا شما نمی توانید در تمرین شبیه سازی کنید و فقط می توانید خود را به بهترین شکل ممکن آماده کنید. در بازی اول خواهیم دید که در چه شرایطی قرار داریم.

 

بازی کردن در استادیوم آلفردو دی استفانو؟ به نظر من این تصمیم هوشمندانه است. تیم دوم ما در این ورزشگاه بازی می کند و آنجا زمین تمرین ما است. ابعاد زمین تقریبا برابر با ابعاد سانتیاگو برنابئو است. اگر وقتی نمی توانند بیایند شما نیز مجبور نیستید در استادیوم 80 هزار نفری بازی کنید و می توان کار را در آنجا بدون مشکل ادامه داد."

دیدگاه‌ها