کد خبر : 1689348 | 24 خرداد 1399 ساعت 12:13 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

لژنشین ها عصای دست استقلال(عکس)

استقلال تهران روز گذشته در ادامه بازی های تدارکاتی خود موفق شد با دو ترکیب در مجموع با نتیجه سه بر یک هوادار را شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه " روز گذشته در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی  استقلال موفق شد در دیداری تدارکاتی با نتیجه سه بر یک بر تیم دسته اولی هوادار غلبه کند. در این دیدار استقلال بازی را با ترکیبی از نفرات اصلی و ذخیره نشین آغاز کرد که در همان آغاز بازی با یک گل از حریف خود عقب افتاد. در اواخر بازی در نیمه اول ارسلان مطهری بازی را برابر کرد و در ادامه فرشید باقری با زدن ضربه پنالتی دوم خود در این بازی  استقلال را دو بر یک از حریف خود پیش انداخت.


در دقیقه 60ترکیب استقلال کامل عوض شد و بازیکنان اصلی این تیم از جمله  سید حسین حسینی ،وریا غفوری ،مهدی قایدی،آرش رضاوند،علی کریمی ،مرتضی تبریزی و مسعود ریگی به بازی آمدند تا استقلال در نهایت با نتیجه سه بر یک بر حریف خود غلبه کند.


در تصاویر شکار شده از امیرحسین خیرخواه بازیکنان ماسک زده  استقلال را  که می توانند عصای دست مجیدی در هر سه جام پیش رو باشند بهمراه شیخ دیاباته ناآماده  را در جایگاه های مختلف زمین تمرین شماره دو ورزشگاه آزادی وبا بهترین امکانات می بینید که  در حال نظاره بازی هستند.

 

 

 

دیدگاه‌ها