کد خبر : 1689408 | 24 خرداد 1399 ساعت 16:10 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی بدون تماشاگر را دوست ندارم

زیدان: 11 فینال داریم و باید قهرمان شویم

زین الدین زیدان از بازی پشت درهای بسته رضایت ندارد ولی تیمش را دارای انگیزه های لازم برای کورس قهرمانی می بیند.

زیدان: 11 فینال داریم و باید قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا از ساعت 22 به وقت ایران در ورزشگاه دی استفانو به مصاف ایبار خواهد رفت. دیداری که پس از سه ماه وقفه به انجام خواهد رسید و البته پشت درهای بسته.

 

 

1497749

 

 

کهکشانی ها قبل از تعطیلی لالیگا با دو امتیاز کمتر از بارسا در رده دوم قرار داشتند و به فاصله 11 بازی تا پایان فصل، باید برای قهرمانی با بارسا کورس دوباره ای را آغاز کنند. این دویستمین حضور زیدان روی نیمکت مربیگری رئال میز محسوب می شود.

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« قطعا شرایط بازی با گذشته از هر نظر متفاوت و عجیب خواهد بود ولی هدف ما مثل گذشته کسب پیروزی است. به لالیگا بر می گردیم و می خواهیم در نهایت عنوان قهرمانی را کسب کنیم. 11 فینال پیش رو داریم و سپس لیگ قهرمانان شروع خواهد شد. اهداف ما تغییر نکرده اند هرچند شرایط کلی رقابت ها تغییر کرده است. انگار در مرحله نهایی یورو یا جام جهانی هستیم.»

 

دوران قرنطینه:« در کنار خانواده بودم و فوتبال های زیادی را تماشا کردم. البته که دوران بدی بود و به کسی خوش نگذشت. دوستان و آشنایانی را از دست دادیم و تاثربرانگیز بود. راستش را بخواهید، آشپری را هم امتحان کردم ولی موفق نشدم و در حد فاجعه بود(می خندد).»

 

 

1501559

 

 

آماده سازی:« یک ماه برای آماده سازی زمان داشتیم و فکر می کنم کفایت می کرد. نسبت به بازگشت لالیگا حس بسیار مثبتی دارم. خوب تمرین کرده ایم ولی شرایط بازی متفاوت خواهد بود. شاید در نهایت دوری از فوتبال روی بازی اول تاثیرگذار باشد. متاسفانه بازی ها بدون تماشاگر هستند و این مطلوب من نیست ولی تمام توان مان را برای برد در زمین خواهیم گذاشت. تمرینات بدنی بسیار خوبی را انجام داده ایم و مشتاق رسیدن روز بازی هستیم.»

 

وضعیت ادن هازارد و لوکا یوویچ:« از وضعیت هازارد خوشحالم و چه خوب که دیگر مصدوم نیست اما خبر بد مربوط به یوویچ است که با مصدومیت برگشت. او در تمرینات خانگی مصدوم شد و اتفاق خوبی برای خودش و ما نبود. نمی دانم چه زمانی شرایط بازی را پیدا خواهد کرد و فعلا باید صبر کنیم.»

 

بازی پس از بارسلونا:« تقویم اینطور می گوید ولی با این شرایط خودمان را وفق خواهیم داد. بارسا هم می تواند بگوید ما بیشتر استراحت کرده ایم. به هر سه روز بازی کردن عادت داریم و جای هیچ گلایه و توجیهی نیست. در بهترین فرم به بازی ها باز خواهیم گشت.»

 

 

1498771

 

 

دردسرساز بودن 5 تعویض(طبق ادعای کیکه ستین):« به این قضیه فکر نمی کنم. در هر صورت قوانین جدید هستند و باید خودمان را وفق دهیم. اگر هفت تعویض هم مجاز بود، باید می پذیرفتیم. روزهای عجیبی را سپری می کنیم ولی باید راضی باشیم و خودمان را وفق دهیم. برای هر چیزی خودمان را آماده کرده ایم.»

 

آسنسیو:« او هم مثل ادن هازارد دیگر مصدوم نیست و در دسترس ماست. در اختیار داشتن آسنسیو خبر خوب دیگری برای ما بود.»

 

بازی در دی استفانو:« دی استفانو ورزشگاه ماست و مشکلی نیست. به این هم خودمان را وفق خواهیم داد.»

 

 

دیدگاه‌ها