کد خبر : 1689625 | 25 خرداد 1399 ساعت 16:16 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

بخواهند به ماجرای شکایت برانکو ورود می‌کنم

خوردبین:پرسپولیس برای من است!

سرپرست سابق پرسپولیس از بی توجهی مسئولان این باشگاه به خودش و سایر پیشکسوتان ناراحت است.

خوردبین:پرسپولیس برای من است!

به گزارش "ورزش سه"، محمود خوردبین که در مراسم بزرگداشت مرحوم پرویز ابوطالب شرکت کرده بود، عنوان کرد:‌او مردی بود که فوتبال را خوب می‌شناخت و بلد بود. به خانواده اش تسلیت می‌گویم.


وی درباره اینکه جمع حاضران در مراسم بزرگداشت ابوطالب فوتبالی تر از راهروهای فدراسیون بوده، تاکید کرد: کسانی که برای فوتبال نیستند آمده اند و جای فوتبالی ها را گرفته اند. متاسفانه این روند ادامه دارد. من با 50 سال سابقه ام در پاس و پرسپولیس الان باید خانه بنشینم و ببینم چه اتفاقی برای تیمم می‌افتد. یک زنگ نمی‌زنند تا حتی حال ما را بپرسند. در حالی که پرسپولیس برای من است، من شناسنامه پرسپولیس هستم. با یک تلفن زدن که مشکلی پیش نمی‌اید. من فکر می کنم در حق آدم های فوتبالی و پیشکسوتان جفا شده است.


سرپرست سابق پرسپولیس درباره ماجراهای قرارداد ویلموتس گفت: تا جایی که شنیدم مقصر این داستان وزیر ورزش است. می‌گویند او ویلموتس را معرفی کرده و حالا خودش هم باید جوابگو باشد.


خوردبین همچنین گفت: متاسفانه مسئولان فوتبال ما فقط حرف می‌زنند و من چشمم آب نمی‌خورد در اساسنامه جدید هم شرایط برای حضور پیشکسوتان مهیا شود. هیچ اتفاقی در این فوتبال نمی‌افتد.


وی با اشاره به شکایت برانکو از باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مدام به مسئولان باشگاه گفتیم که به برانکو اهمیت بدهید و دروغ نگویید اما توجه نکردند. به نظرم حق با برانکو است.


خوردبین در پاسخ به این پرسش که اگر مسئولان باشگاه بخواهند به ماجرای برانکو ورود می‌کند‌، افزود: اگر بخواهند ورود می‌کنم اما کسی ما را تحویل نمی‌گیرد.

دیدگاه‌ها