کد خبر : 1689713 | 25 خرداد 1399 ساعت 23:00 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت کوتاه لمپارد به گران ترین خرید تاریخ

ممکن است اگر کپا آریزابالاگا، دروازه بان جوان و اسپانیایی قادر به جلب رضایت فرانک لمپارد نباشد، فصل بعد از چلسی جدا شود.

فرصت کوتاه لمپارد به گران ترین خرید تاریخ


به گزارش "ورزش سه"، کپا آریزابالاگا در تابستان سال 2018 و با انتقالی 71 میلیون پوندی به عنوان گرانقیت ترین دروازه بان تاریخ فوتبال در شرایطی از بیلبائو راهی چلسی شد که رئال مادرید نیز به شدت خواهان جذب او بود. اما شرایط طی این دو سال خیلی بر وفق مراد کپا آریزابالاگا پیش نرفته و احتمال جدایی او در تابستان از چبلسی وجود دارد.

 

1503124

 

اما امروز نشریه تلگراف مدعی شد فرانک لمپارد خیلی از عملکرد دروازه بان اسپانیایی چلسی رضایت ندارد و به او تا پایان فصل برای ارائه عملکردی درخشان و حفظ جایگاهش فرصت داده است. از هفته آتی رقابت های لیگ برتر آغاز می شود و چلسی 9 دیدار تا پایان فصل دارد.

 

ابی های لندن به شدت به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان بوده و با قرار گرفتن در رتبه چهارم از شانس مناسبی برای دستیابی به این هدف برخوردار هستند. اما اگر کپا آریزابالاگا در این چند هفته باقیمانده نتواند نظر مثبت فرانک لمپارد را جلب کند، در تابستن از چلسی جدا خواهد شد. او در این دو سال روزهای پرفراز و نشیبی از جمله سرپیچی از دستور مائوریتسیو ساری، سرمربی سابق چلسی از تعویض شدن را سپری کرده است.

دیدگاه‌ها