کد خبر : 1690148 | 28 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن یونایتد: با مذهبم کاری نداشته باشید

یک ویدیو نشان می‌دهد آنخل گومز بازیکن جوان منچستریونایتد در کشور نیجریه به دیدار یک مبلغ مذهبی جنجالی رفته تا از بلای مصدومیت رهایی یابد.

بازیکن یونایتد: با مذهبم کاری نداشته باشید

به گزارش "ورزش سه"، در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف بازتاب پیدا کرده، آنخل گومز بازیکن جوان منچستریونایتد در حالی دیده می‌شود که در کشور نیجریه به دیدار یک مبلغ مذهبی جنجالی رفته تا با کمک گرفتن از او از بلای مصدومیت رهایی یابد.

 

1503682

 

انتشار این ویدیو واکنشهای زیادی به دنبال داشته. آنخل گومز در واکنش، در شبکه‌های اجتماعی پیامی خطاب به دنبال‌کننده‌ها و هواداران خود منتشر کرد.

 

حضور گومز در منچستریونایتد به شش سالگی او برمی‌گردد. زمانی که گومز به آکادمی یونایتد ملحق می‌شود. او یازده سال در آکادمی حضور داشته و در سال 2017 از آکادمی مستقیما به تیم اول باشگاه ملحق می‌شود. او از آن زمان تا امروز 10 بازی برای تیم اول شیاطین سرخ انجام داده و گفته می‌شود به زودی قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید می‌کند. اما گومز در دوران حضورش در تیم اول یونایتد با مشکلات ناشی از مصدومیت و آمادگی جسمانی هم روبرو بوده.

 

1503680

 

 

در ویدیویی که از گومز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده او در حالی دیده می‌شود که در کشوری نیجریه در جلسه یک مبلغ مذهبی جنجالی که ادعاهای عجیب و غریب دارد شرکت کرده است. او در این ویدیو خطاب به مبلغ مذهبی مورد اشاره می‌گوید بازیکن منچستریونایتد است و با مشکل مصدومیتهای متعدد روبرو است. گومز سپس از او می‌خواهد کاری کند که از این بلا رهایی یابد. گومز در این ویدیو در حالی در فرقه‌ای موسوم به کلیسای "جمیع ملل" به رهبری کشیشی به نام تی بی جاشوا شرکت کرده که می گوید خودش و خانواده اش عضو این کلیسا هستند و از کشیش جنجالی آن می خواهد برای درمان مصدومیتها و رهایی اش از شر مصدومیت در آینده دعا خوانده و با روشهای خاص خود این نعمت را در اختیارش بگذارد. 

 

1503683

 

گومز بعد از واکنش‌های بسیار زیاد به انتشار این ویدیو، از طریق حساب توییتر خود واکنش نشان داد و گفت این روزها که تظاهرات ضدنژادپرستی دنیا را فرا گرفته و مردم در همه جا نگران گسترش اپیدمی کرونا هستند، اعتقادات مذهبی او نباید دستمایه انتقادها و قضاوتهای بی‌دلیل در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها قرار بگیرد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها