کد خبر : 1690706 | 31 خرداد 1399 ساعت 17:35 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از سردیس 5 المپین به صورت ماهانه

صالحی‌امیری: آماده میزبانی از اردوهای ملی هستیم

رییس کمیته ملی المپیک گفت: اگر بتوانیم قدرت تجزیه و تحلیل پدیده کرونا را داشته باشیم قطعا می توانیم استراتژی جدیدی را برای تداوم حیات ورزش قهرمانی تدوین کنیم .

صالحی‌امیری: آماده میزبانی از اردوهای ملی هستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید رضا صالحی امیری در نشست روسای فدراسیون ها که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اهمیت تحلیل ارتباط شیوع ویروس کرونا در عرصه های مختلف را مورد توجه قرار داد  و تاکید کرد که اگر بتوانیم قدرت تجزیه و تحلیل پدیده کرونا را داشته باشیم قطعا می توانیم استراتژی جدیدی را برای تداوم حیات ورزش قهرمانی تدوین کنیم .
رییس کمیته ملی المپیک آمادگی این نهاد را برای میزبانی از رویدادهای مختلف فدراسیون ها از جمله اردوهای آمادگی ملی پوشان اعلام کرد و توضیح داد: کمیته ملی المپیک برای برگزاری اردوهای ملی با رعایت پروتکل های بهداشتی منوط به مجوز ستاد مقابله با کرونا آمادگی کامل برای همکاری با فدراسیون ها را دارد .


سیدرضا صالحی امیری در بخش دیگری از سخنانش از افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران زمین در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد و اظهار داشت: این تالار با حضور دکتر سلطانی فر و تعدادی از مسئولین کشوری افتتاح خواهد شد و هر ماه نیز از سردیس پنج المپین ایران رونمایی خواهد شد.


رییس کمیته ملی المپیک گفت: افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران زمین باعث خواهد شد که این تالار در زمره اماکن توریستی کشور قرار بگیرد .

دیدگاه‌ها