کد خبر : 1690902 | 01 تیر 1399 ساعت 17:27 | 10.3K بازدید | 8 دیدگاه

تصمیم نهایی تراکتور؛ نامه‌نگاری با فیفا

با اعلام مالک باشگاه تراکتور این تیم به فدراسیون جهانی فوتبال نامه نوشته است.

تصمیم نهایی تراکتور؛ نامه‌نگاری با فیفا

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور به عنوان یکی از مخالفان سرسخت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر طی روزهای گذشته مواضع تندی علیه مسئولان فدراسیون فوتبال داشته است. در این باره مدیران باشگاه تهدید به نامه نگاری با فیفا کرده بودند و حالا ظاهرا این تصمیم را اجرایی کردند.


محمدرضا زنوزی مالک تراکتور در این باره گفت: «تصمیم‌گیری در خصوص حضور در لیگ برتر را به خود هواداران واگذار کرده‌ایم. ما امروز طی نامه‌ای به فیفا، جریانات فدراسیون فوتبال و مشکلات اساسنامه را به فیفا اعلام خواهیم کرد. مردم از این افراد جواب می‌خواهند، بگویند که طی دوران مدیریت‌شان از منظر فوتبالی و اقتصادی برای کشورمان چه کار کرده‌اند؟ من یک نفر از مردم هستم و خدا را شکر تریبون دست بنده افتاده و از طرف مردم می‌گویم که پاسخگو باشید.»


وی افزود: « اکثر تیم‌ها به خاطر اینکه دولتی هستند، نامه ارسال نمی‌کنند. معتقدیم با برگزاری جلسه‌ باید به خرد جمعی برسیم. چرا می‌گویید که "ما تصمیم گیرنده هستیم؟" ما تصمیم گرفتیم شما آنجا بنشینید، شما زیر مجموعه‌ مجمع هستید نه مجمع زیر مجموعه‌ شما. واقعاً مجمع هیچ‌کاره شده است. آقای "دادکان" برخی واقعیت‌ها را بیان کرد که تهدید کردند، با من هم همین کار کردند و می‌خواهند به دادگاه بکشند.»

دیدگاه‌ها