کد خبر : 1691607 | 04 تیر 1399 ساعت 20:09 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از تصمیم احتمالی زیدان برای تقابل با مایورکا

اسپورت کاتالونیا مدعی شد که احتمالاً زین الدین زیدان در دیدار بامداد پنجشنبه مقابل مایورکا به دو ستاره کلیدی خود یعنی تونی‌کروس و رافائل واران استراحت خواهد داد.

رونمایی از تصمیم احتمالی زیدان برای تقابل با مایورکا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از شروع مجدد رقابتهای لالیگا، عملکرد مقتدرانه ای در سه بازی گذشته خود ارائه داده است. شاگردان زین الدین زیدان‌ در سه رقابت قبلی خود به ترتیب مقابل تیم‌های ایبار، والنسیا و رئال سوسیداد به پیروزی دست یافتند.

 

کهکشانی ها در ادامه مسابقات فشرده خود ساعاتی دیگر در اولین دقایق بامداد روز پنجشنبه به مصاف تیم قعرنشین مایورکا خواهند رفت. این مسابقه اما نمی‌تواند برای رئال مادرید خیلی آسان تلقی شود چرا که یکی از سه شکست آنها در فصل جاری رقابت‌های لالیگا در بازی‌های دور رفت و مقابل همین مایورکا شکل گرفت.

 

 

1505514

 

 

فشردگی زیاد بازی ها و لزوم به پایان رسیدن فصل در یک بازه زمانی بسیار کوتاه باعث شده که بسیاری از تیم ها از سیستم چرخشی استفاده کنند؛ رئال مادرید نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در بازی قبلی مقابل رئال سوسیداد چند تغییر مهم در ترکیب تیم زیدان دیده شد. حالا در همین رابطه اسپورت مدعی شده که سرمربی فرانسوی لوس بلانکوس قصد دارد در بازی امشب دو ستاره کلیدی خود یعنی رافائل واران و تونی کروس استراحت دهد و از دیگر بازیکنان تیمش برای ترکیب اصلی استفاده کند.

دیدگاه‌ها