کد خبر : 1693457 | 13 تیر 1399 ساعت 15:00 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

شماره پیراهن لروی سانه در بایرن مونیخ مشخص شد

لروی سانه، خرید جدید بایرن مونیخ از فصل آینده با شماره 10 این تیم به میدان خواهد رفت.

شماره پیراهن لروی سانه در بایرن مونیخ مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که بعد از کش و قوس های فراوان نهایتاً ستاره آلمانی منچسترسیتی یعنی لروی سانه با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو و تا سال 2025 به بایرن مونیخ پیوست تا فصل آینده را در آلیانز توپ بزند.

 

 

1508148

 

 

از طرفی با توجه به اینکه اخیراً باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده بود که قصد دائمی‌کردن قرارداد فیلیپ کوتینیو را ندارد و این بازیکن در پایان فصل به بارسلونا باز خواهد گشت، قابل پیش بینی بود که بایرن پیراهن شماره 10 ستاره برزیلی را در اختیار سانه قرار دهد؛ اتفاقی که لحظاتی پیش به شکل رسمی رخ داد و باشگاه مونیخی اعلام کرد که مانه از فصل آینده با پیراهن شماره 10 باواریایی‌ها به میدان خواهد رفت.

 

در بیانیه باشگاه بایرن مونیخ در این باره آمده است: " سانه فصل بعد پیراهن شماره 10 بایرن مونیخ را بر تن خواهد کرد. با احترام به فیلیپ کوتینیو که شماره 10 فعلی است و می تواند در بازی فینال جام حذفی در برلین و هر بازی لیگ قهرمانان در ماه آگوست بازی کند، سانه ترجیح داد که فعلا از عکس های خود با این شماره پیراهن رونمایی نشود. جدای از این هواداران می‌توانند پیراهن شماره 10 سانه را از فروشگاه های رسمی بایرن مونیخ خریداری کنند. کوتینیو در گفتگوی مقدماتی با کارل هاینس رومنیگه و حسن صالح حمیدزیچ درک خود را نسبت به این موضوع نشان داد."

 

 

1508150

 

 

سانه حالا پیراهنی را خواهد پوشید که سالها بر تن اسطوره باشگاه بایرن مونیخ یعنی آرین روبن هلندی بوده است.

 

دیدگاه‌ها