کد خبر : 1693462 | 13 تیر 1399 ساعت 15:15 | 14.4K بازدید | 2 دیدگاه

رابی فاولر:

لیورپول باید تقویت شود، کلوپ این را می داند

رابی فاولر، ستاره سابق لیورپول معتقد است که این تیم در نقل و انتقالات به تقویت شدن نیاز دارد.

لیورپول باید تقویت شود، کلوپ این را می داند

به گزارش "ورزش سه"، ویروس کرونا باعث شده که مشکلات اقتصادی زیادی برای تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا رخ دهد. از طرفی این موضوع سبب شده که برنامه های نقل و انتقالاتی تیم ها نیز با تغییر روبرو شود؛ تا جایی که اخیرا سرمربی آلمانی لیورپول یعنی یورگن کلوپ اعلام کرد که این تیم به احتمال فراوان خرید بزرگی در تابستان نخواهد داشت.

 

با این حال بسیاری معتقد هستند که لیورپول در خط حمله خود به جذب بازیکن نیازمند است چراکه محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو نمی‌توانند در طول یک فصل پرفشار و در همه بازی‌ها به میدان بروند.

 

 

1508097

 

 

ستاره سابق باشگاه لیورپول یعنی رابی فاولر نیز معتقد است که این تیم به تقویت شدن در نقل و انتقالات نیازمند است. او در این باره گفت: " کلوپ همه چیز را درباره بازیکنانش می داند. او همچنین می‌داند که تیمش به تقویت شد نیازمند است. قهرمان شدن در لیگ برتر بدان معنا نیست که شما از تیم تان رضایت کامل دارید. شما باید دائما پیشرفت کنید.

 

به منچسترسیتی نگاه می‌کنید، می‌بینید که آنها داوید سیلوا را در پایان فصل از دست خواهند داد. سرخیو آگوئرو به اواخر دوران فوتبال خود نزدیک شده است. آن ها لروی سانه را به بایرن فروختند و بنجامین مندی نیز به خاطر مصدومیت های متوالی اش خیلی قابل اعتماد نیست. با این حال آنها قطعاً برای جذب بازیکنان جدید اقدام خواهند کرد. اگر بخواهید در صدر باقی بمانید، قطعا به جذب بازیکن جدید احتیاج دارید."

دیدگاه‌ها