کد خبر : 1695069 | 21 تیر 1399 ساعت 10:55 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

شجاعی و دژاگه بازی می کنند؟

ترکیب احتمالی تراکتور برای بازی 6 امتیازی

ساکت الهامی در حالی تراکتور رو مهیای بازی با استقلال می کند که خیلی به غیبت کرونایی ها در ترکیب تیم حریف اهمیت نمی دهد.

ترکیب احتمالی تراکتور برای بازی 6 امتیازی

به گزارش "ورزش سه"، او که دیشب روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود، گفت: برای من استقلال در هر شرایطی استقلال است و در نهایت بازیکنانی که در ترکیب این تیم به میدان می آیند عضو تیم آبی هستند. حق با سرمربی جوان تراکتور است. در غیاب کرونایی ها بازیکنان که در ترکیب تیم آبی قرار می گیرند عضو باشگاه هستند؛ شاید در بازی های اخیر کمتر در ترکیب این تیم به میدان آمده باشند.

 

ساکت که بعد از دو باخت در برابر پارس جنوبی و نساجی شرایط روحی و روانی بحرانی پیدا کرده بود با عبور از سد صنعت نفت هم خود از بحران عبور کرد و هم تیمش و اگر تراکتور مصاف با استقلال را هم با پیروزی پشت سر بگذارد تیم دوباره در شرایط ایده آل قرار می گیرد.

 

این بازی برای هر دو تیم در مسیر کسب عنوان نایب قهرمانی 6 امتیازی است. ساکت الهامی برای بازی با تیم آبی همانند دیدارهای قبلی از محمد رشید مظاهری در دروازه استفاده می کند. دو مدافع میانی تیم خانزاده و سلیمی خواهند بود. میثم تیموری در این بازی مدافع چپ خواهد بود و میلاد فخرالدینی مدافع راست. میلاد به این بهانه در بازی با استقلال بازی می کند که مهدی تیکدری در پست تخصصی اش یعنی بال راست به میدان برود. اشکان دژاگه به اردوی تیم ملحق شده اما هنوز شرایط ایده آلی ندارد. اگر اشکان برای این بازی از ابتدا شرایط حضور در  میدان را داشت مهدی تیکدری همانند دیدارهای قبلی در پست دفاع راست به میدان می آمد. در جلوی خط دفاعی رضا اسدی و اکبر ایمانی بازی خواهند کرد. بازی با دو هافبک دفاعی؛ البته این بدین معنی نیست که تراکتور باید در استقلال ارایه گر بازی دفاعی باشد. اکبر ایمانی معمولا به هنگام حمله کاملا از رضا اسدی جدا می شود و حتی تا محوطه جریمه حریف پیش روی می کند. احسان حاج صفی همانند دیدارهای قبلی در پست بال چپ به میدان می رود. مسعود شجاعی مهره موثر تیم پشت فوروارد بازی خواهد کرد و در نهایت اینکه ساسان انصاری هم در نوک خط حمله به میدان می رود.

 

این ترکیب احتمالی تراکتور است؛ ممکن است ساکت الهامی در ساعات پیش رو این ترکیب را کمی تغییر دهد. میمبلا هافبک طراح تیم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا برای این بازی همراه تیم به تهران نیامده است. موضوعی که می تواند ترکیب تراکتور را در ساعات آینده دستخوش تغییر کند عدم حضور یا حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در ترکیب تیم است. اگر ساکت الهامی نخواهد از مسعود شجاعی از ابتدا استفاده کند؛ آنهم به خاطر شرایط بدنی احتمالا سعید مهری در پست پشت فوروارد بازی خواهد کرد.

 

سه امتیاز این بازی تراکتور را 43 امتیازی خواهد کرد و این یعنی 6 امتیاز فاصله گرفتن از استقلال. در صورتی که اگر استقلال به سه امتیاز این بازی دست پیدا کند با تراکتور هم امتیاز خواهد شد. طبیعی است در چنین شرایط به این بازی لقب بازی 6 امتیازی بدهیم.

دیدگاه‌ها