کد خبر : 1696103 | 25 تیر 1399 ساعت 18:04 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

شرط ستاره انگلیسی برای انتقال به یونایتد چیست؟

جیدون سانچو، ستاره انگلیسی و جوان دورتموند در صورت راهیابی منچستریونایتد به لیگ قهرمانان راهی این تیم خواهد شد.

شرط ستاره انگلیسی برای انتقال به یونایتد چیست؟


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده جیدون سانچو باعث ابراز علاقه تیم های بزرگی برای خرید این ستاره جوان و موفق دورتموند شده، اما در حال حاضر به نظر می رسد تنها منچستریونایتد مشتری جدی این بازیکن باشد. دورتموند رقم هنگفت 110 میلیون پوندی را برای فروش جیدون سانچو تعیین کرده و یونایتد نیز قصد دارد با باشگاه آلمانی به توافق برسد.

 

1511366

 

اما نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد جیدون سانچو تنها در صورتی به پیشنهاد یونایتد پاسخ مثبت خواهد داد که این تیم قادر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشد، وگرنه احتمال ماندن او در دورتموند وجود دارد. با لغو محرومیت منچسترسیتی، شرایط یونایتد برای رسیدن به این هدف دشوارتر شده و آنها در حال حاضر با قرار گرفتن در رتبه پنجم نمی توانند راهی لیگ قهرمانان شوند.

 

البته یونایتد به علت تفاضل گل پایین تر از لسترسیتی رده چهارمی قرا گرفته و این دو تیم در هفته پایانی لیگ برتر باید در جدالی حساس به مصاف یکدیگر بروند.

 

البته یونایتد در لیگ اروپا نیز حضور دارد و در صورت کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها، مانند سال 2017 می تواند از این طریق در لیگ قهرمانان حضور یابد. به هر حال نه فقط برای خرید جیدون سانچو، بلکه برای جذب بازیکنان بزرگ دیگر نیز شاگردان اوله گونار سولسشر باید فصل بعد در این تورنمنت معتبر حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها