کد خبر : 1696698 | 28 تیر 1399 ساعت 15:20 | 57K بازدید | 2 دیدگاه

نیمار به گلر؛ دوست داری پنالتی را کجا بزنم؟ (عکس)

نیمار و مائورو ایکاردی در یک بازی دوستانه پنالتی مشهور مسی-سوارز را تکرار کردند. حرکتی که راموس و بنزما دو شب پیش در اجرایش ناموفق بودند.

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی شب گذشته در دیداری تدارکاتی موفق شد بر تیم دسته دومی واسل بورن بلژیک با هفت گل پیروز شود. قهرمان لوشامپیونا این روزها مشغول آماده سازی خود برای مصاف با آتالانتا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و بازی شب گذشته دومین بازی دوستانه این تیم پس از شروع مجدد تمرینات بود.

 

 

Neymar Asks The Goalkeeper Which Corner To Shoot In - Before Pulling Off Brilliant Pass-Penalty

 

 

یکی از صحنه های جذاب این بازی را نیمار و مائورو ایکاردی رقم زدند. یک دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که داور برای پی اس جی اعلام پنالتی کرد. 

نیمار ستاره برزیلی پی اس جی پشت توپ قرار گرفت و جالب اینکه از گلر حریف پرسید که دوست دارد توپ را به کدام سمت بزند. در حالی که دروازه بان و همه حاضران در ورزشگاه تصور می کردند نیمار خودش به توپ ضربه بزند، آن را به مائور ایکاردی پاس داد و ستاره آرژانتینی که کمکی هم دچار زحمت شده بود، توانست توپ را به گل تبدیل کند.

 

 

1512385

 

1512384

 

1512386

 

Image Credit: PA

 

Image Credit: PA

 

 

در واقع تاخیر نیمار در پاس دادن باعث شده بود تا مدافعان حریف دست او را بخوانند و چیزی نمانده بود تا پنالتی از دست برود. جالب تر اینکه مشابه این پنالتی را دو شب پیش سرخیو راموس و کریم بنزما انجام داده بودند ولی داور به دلیل زود حرکت کردن کریم بنزما دستور به تکرار داد و این بار خود بنزما پنالتی را گل کرد.

 

 

1511825

 

 

 

 

دیدگاه‌ها