کد خبر : 1696864 | 29 تیر 1399 ساعت 02:51 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

سعیدی:

در مورد اعزام حدادی به آلمان تصمیمی نگرفته‌ایم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک هنوز در مورد اعزام احسان حدادی به آلمان تصمیمی نگرفته و ابتدا باید این درخواست مورد بررسی قرار بگیرد.

در مورد اعزام حدادی به آلمان تصمیمی نگرفته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، کیکاووس سعیدی در گفتگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که چرا کمیته ملی المپیک باید هزینه زیادی پرداخت کند تا احسان حدادی عمل جراحی خارپاشنه خود را در آلمان انجام دهد، بیان کرد: ما هنوز در این مورد تصمیم نگرفته ایم. البته وظیفه کمیته ملی المپیک و مراجع ورزش  است که از المپین ها و کسانی که سهمیه گرفته اند  حمایت کنند و نباید آنها را با مشکلات خود رها کنیم و بعد توقع مدال داشته باشیم. باید به مشکلات  قهرمانان رسیدگی شود. اما همانطور که گفتم در این مورد تصمیمی گرفته نشده  است و فقط درخواستی واصل شده که باید مورد بررسی قرار بگیرد و محل بررسی آن هم هیات اجرایی است.


 
او در مورد اینکه  درخواست اعزام به آلمان از سوی فدراسیون دوومیدانی بوده یا احسان حدادی گفت: از طرف هر دو بود. 

 

دبیرکل کمیته ملی المپیک در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در مورد لزوم اعزام به آلمان با کمیته پزشکی ورزشی مشورت می شود یا خیر، گفت:  نه ما می توانیم به تنهایی تمام خواسته های ورزشکاران را اجابت کنیم و نه فدراسیون پزشکی وزشی یا وزارت ورزش می توانند به تنهایی این کار را انجام دهند و باید تعامل باشد. اعزام سهراب مرادی  و حمیده عباسعلی هم با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی انجام شد. در مورد درخواست احسان دادی هم فعلا همان طور که عنوان کردم کمیته ملی المپیک فعلا هیچ تصمیمی نگرفته و باید هیات اجرایی بررسی کند.

 

سعیدی در مورد زمان برگزاری انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران نیز گفت: با خانم طاهریان هماهنگ می کنیم. البته الان محدودیت برگزاری جلسات جمعی را داریم که مصوبه دولت است. با این حال بررسی ها و هماهنگی ها را انجام می دهیم اما زمان برگزاری باید زمان مناسبی باشد چون اعضای کمیسیون از المپین ها  و سرمایه های ملی ورزش هستند.
او در مورد تعیین تکلیف اساسنامه کمیته ملی المپیک تاکید کرد: قرار است جلسه سه جانبه با حضور آقای صالحی امیری، دولت ومسئولان  ذی ربط در شورای نگهبان برگزار شود. البته اختلافی در این مورد نیست و بیشتر بحث کارشناسی بوده و ان شاءالله برطرف می شود. 
 

دیدگاه‌ها