کد خبر : 1697174 | 30 تیر 1399 ساعت 18:54 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

سالن شماره 9 به صورت 50-50 تقسیم شد

پایان اختلاف بوکس و کاراته با ورود صالحی امیری

فدراسیون های بوکس و کاراته با حضور رییس کمیته ملی المپیک برای تقسیم سالن تمرینی خود به توافق رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه در سال های اخیر ملی پوشان کاراته و مسئولان فدراسیون کاراته بارها از نداشتن یک سالن اختصاصی گلایه کردند، کمیته ملی المپیک اخیرا تصمیم گرفت سالن شماره ۹ آکادمی ملی المپیک را به صورت مشترک به فدراسیون‌های کاراته و بوکس واگذار کند. البته فدراسیون بوکس قبلا این سالن را به صورت کامل در آکادمی در اختیار داشت و تصمیم اخیر کمیته المپیک با واکنش مسئولان این فدراسیون مواجه شد.


حتی حسین ثوری، رییس فدراسیون بوکس ادعا کرده بود باید 60 درصد این سالن به بوکس اختصاص پیدا کند و 40 درصد بقیه به کاراته برسد که خودش جنجال جدیدی به پا کرد.


در نهایت امروز نشست مشترکی میان روسای این دو فدراسیون و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این نشست مشترک که در محل سالن شماره 9 آکادمی المپیک برگزار شد، علاوه بر ریاست کمیته ملی المپیک، علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس و سیدعلیرضا محسنی مدیر اجرایی آکادمی ملی المپیک نیز حضور داشتند.

 

1512991

 


در این جلسه مقرر شد که در گام نخست سالن شماره ۹ آکادمی ملی المپیک به صورت ۵۰-۵۰ تقسیم شود و پس از آن اقدامات لازم جهت بازسازی و آماده کردن سالن برای استفاده مشترک کاراته‌کاها و بوکسورها فراهم شود.


بدین ترتیب به نظر می رسد پرونده تقسیم این سالن به صورت مشترک بین دو فدراسیون بوکس و کاراته به پایان رسید و به زودی هر کدام از آن ها در بخش مدنظر خود شرایط را برای تمرین ملی پوشان خود مهیا می کنند.

 

دیدگاه‌ها