کد خبر : 1697198 | 30 تیر 1399 ساعت 20:40 | 49.4K بازدید | 1 دیدگاه

توصیه آنلکا به صلاح و مانه درباره پیشنهاد رئال مادرید

نیکولاس آنلکا، ستاره سابق رئال مادرید معتقد است که با وجود توانایی محمد صلاح و سادیو مانه برای بازی برای رئال مادرید اما آنها هیچ نیازی به ترک لیورپول ندارند.

توصیه آنلکا به صلاح و مانه درباره پیشنهاد رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده لیورپول در دو فصل گذشته و کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و حالا لیگ برتر انگلیس توسط این تیم باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های متمول اروپایی خواهان جذب ستاره های این تیم باشند. از طرفی سه ستاره خط حمله این تیم یعنی سادیو مانه، محمد صلاح و روبرتو فیرمینو بیش از سایرین مورد توجه قرار دارند اما بعید به نظر می‌رسد که لیورپول به این راحتی‌ها راضی به جدایی آنها باشد.

 

ستاره سابق رئال مادرید یعنی نیکولاس آنلکا معتقد است که محمد صلاح و سادیو مانه می توانند برای رئال مادرید به میدان بروند اما به جدایی از لیورپول احتیاج ندارند. او در این باره گفت: " من این سه نفر را دوست دارم. به خصوص فیرمینو چرا که او کلید موفقیت سادیو مانه و محمد صلاح است. صلاح و مانه در حال حاضر در فهرست پنج بازیکن برتر دنیا قرار دارند و من فکر می‌کنم که آن‌ها کیفیت لازم برای بازی در رئال مادرید را دارا هستند.

 

 

1513013

 

 

با این حال امروز لیورپول می‌تواند با رئال مادرید به رقابت بپردازد بنابراین نیازی به این انتقال وجود نخواهد داشت چرا که لیورپول باشگاه خوبی برای آنهاست."

 

نیکولاس آنلکا در ادامه ضمن تمجید از سرمربی آلمانی لیورپول یعنی یورگن کلوپ، گفت: " یورگن کلوپ یک نابغه است و من کار اورا دوست دارم؛ روش کار با بازیکنانش و بازیکنانی که برای لیورپول جذب کرده. آن ها همه درجه یک هستند. کلوپ باشگاه را به جایی که شایسته اش بوده بازگردانده است."

 

 

 

1512925

دیدگاه‌ها