کد خبر : 1697350 | 31 تیر 1399 ساعت 16:48 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

در نشست خبری بازی با واتفورد

گواردیولا: 80 تا 90 درصد سیتی حفظ خواهد شد

پپ گواردیولا انتظار ندارد که فصل بعد منچسترسیتی دستخوش تحولات زیادی در ترکیب خود شود.

گواردیولا: 80 تا 90 درصد سیتی حفظ خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از بخشودگی دو سال محرومیتش از لیگ قهرمانان حالا با فراغ بال به فکر تمدید با ستاره هایش و نیز جذب بازیکن برای برطرف کردن نقاط ضعفش است. سیتی فصل جاری در لیگ برتر خوب کار نکرد و با اختلاف امتیاز زیادی نسبت به لیورپول دوم شد اما در لیگ قهرمانان هنوز شانس قهرمانی دارد.

بدون شک یکی از مناطقی که سیتی در آن اقدام به جذب بازیکن خواهد کرد، خط دفاع است که پس از رفتن ونسان کمپانی استحکام گذشته را از دست داده است. پنجره نقل و انتقالات تابستانی از شش روز دیگر باز خواهد شد.

 

 

1512578

 

 

پپ گواردیولا سرمربی سیتی که در نشست خبری بازی با واتفورد شرکت کرده بود، در مورد شکل تیمی سیتی برای فصل بعد گفت:« این بستگی به بازیکنانی دارد که فصل آینده در اختیار خواهیم داشت و نیز به کیفیت تک تک بازیکنان برای وفق پیدا کردن با ایده های تهاجمی و دفاعی مان.

ممکن است بازیکن یا بازیکنانی به تیم اضافه شوند شاید هم این اتفاق رخ ندهد ولی فارغ از هر چیزی، تیم باید به طور کامل سرحال و با نشاط باشد. همه باید اینطور باشند نه فقط یک یا 10 خرید جدیدمان. ذهن ها باید سرزنده باشند تا برای فتح تمام جام ها خیز برداریم. انگیزه و اشتیاق باید در تک تک بازیکنان باشد تا بازهم تیمی رقابت طلب را به میادین بفرستیم.»

 

پپ ادامه داد:« اگر هشت یا 10 بازیکن جدید به تیم اضافه شوند که به نظرم غیرممکن است، قطعا تغییر و تحول در تیم بالا خواهد رفت. شاید حتی شیوه و سبک بازی تیم هم تغییر کند اما معتقدم در نهایت بین 80 تا 90 درصد همین تیم برای فصل بعد حفظ خواهد شد. برای سبک و شکل بازی تیم در نهایت باید ببینیم چه بازیکنانی در مجموعه حفظ خواهند شد.»

 

دیدگاه‌ها