کد خبر : 1697528 | 01 مرداد 1399 ساعت 16:07 | 24.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گل:

جاشنین هاورتز در لورکوزن از رئال می آید

رینیر ژسوس که به تازگی از فلامینگو راهی رئال شده، احتمالا فصل بعد در بایرلورکوزن و به صورت قرضی بازی خواهد کرد.

جاشنین هاورتز در لورکوزن از رئال می آید

به گزارش "ورزش سه"، رینیر ژسوس ژانویه گذشته با قراردادی تا سال 2026 به ارزش 30 میلیون یورو از فلامینگو به رئال پیوست و برای تیم دوم رئال هم چند بازی انجام داد اما دسته سوم اسپانیا پس از شیوع کرونا نیمه تمام ماند. 

 

 

1513370

 

 

سران رئال قصد دارند فصل بعد او را به تیمی دیگر قرض بدهند و طبق ادعای وبسایت "گل"، برای این مهم با بایرلورکوزن صحبت هایی شده است. در رئال بر این اعتقادند که رینیر برای کسب تجربه بیشتر بهتر است یکی دو فصل در تیمی دیگر به صورت قرضی بازی کند و در حال حاضر بایر لورکوزن بیشترین شانس را برای جذب او دارد؛ در حالی که رئال وایادولید که مالکیتش بر عهده رونالدو نازاریو است نیز خواهان جذب اوست.

 

 

1492880

 

 

حضور وینسیوس، رودریگو و میلیتائو که همگی بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا و بدون پاسپورت اسپانیایی هستند، مانع از این می شود که رینیر فصل بعد برای تیم اول رئال بازی کند و بازی در تیم دوم نیز نه باب میل اوست و نه سران باشگاه.

رئال خاطره خوبی از قرض دادن بازیکن به لورکوزن دارد. زمانی دنی کارواخال قرضی راهی این باشگاه آلمانی شد و آنقدر خوب کار کرد که یک سال بعد به رئال برگشت و دیگر جایگاه ثابتش را از دست نداد.

لورکوزن که فصل بعد در لیگ اروپا بازی خواهد کرد، هم اکنون دو بازیکن برزیلی به نام های وندل و پائولینیو دارد. رینیر در صورت انتقال به لورکوزن جانشین کای هاورتز خواهد شد که قرار است راهی چلسی شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها