کد خبر : 1700551 | 16 مرداد 1399 ساعت 23:44 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

صعود لورکوزن و سویا در لیگ اروپا در شب حذف رم

لورکوزن و سویا با پیروزی مقابل حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کرده و رنجرز و آ اس رم از دور رقابتها حذف شدند.

صعود لورکوزن و سویا در لیگ اروپا در شب حذف رم

به گزارش "ورزش سه"، امشب لحظاتی پیش تکلیف دو تیم دیگر صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مشخص شد و بایر لورکوزن و سویا موفق شدند با عبور از حریفان خود راهی مرحله بعدی رقابتها شوند.

 

لورکوزن در خانه خود استادیوم بای‌آرنا میزبان گلاسکو رنجرز بود. لورکوزن که در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ اروپا موفق شده بود شاگردان استیون جرارد را در خانه خود 3-1 شکست دهد در این بازی با خیال راحت تر نسبت به رقیب وارد میدان شد.

 

1517315

 

لورکوزن با ارائه یک بازی محتاطانه موفق شد علاوه بر مهار کردن رنجرز در دقیقه 51 بازی توسط موسی دیابی تک گل مسابقه را به ثمر برساند و 1-0 به پیروزی برسد. به این ترتیب لورکوزن در مجموع دو بازی رفت و برگشت موفق شد حریفش را 4-1 شکست داده و راهی مرحله یک چهارم شود.

 

1517313

 

1517312

 

اما بازی لورکوزن و رنجرز از معدود بازیهایی بود که چون بازی رفت دو تیم پیش از شروع بحران کرونا برگزار شده بود به صورت رفت و برگشتی برگزار شد و تعیین تکلیف تیم صعودکننده مشخص شد. در دیگر دیدار امشب دو تیم آ اس رم و سویا به صورت تک‌بازی در استادیوم MSV-Arena شهر دوئیسبورگ آلمان به مصاف هم رفتند.

 

1517309

 

در این بازی تیم اسپانیایی موفق شد در نیمه اول دو بار دروازه رم را باز کرده و در نهایت با همین نتیجه به پیروزی برسد. بازیکنان سویا در دقیقه 21 توسط سرخیو رگیون و سپس در دقیقه 44 توسط یوسف النصیری به گل رسیدند و بازی را با نتیجه 2-0 به سود خود پایان دادند تا راهی مرحله یک چهارم شده و رم را از دور رقابتها حذف کنند.

 

1517311

 

لورکوزن روز 10 آگوست در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اینترمیلان خواهد رفت. این بازی در شهر دوسلدورف آلمان برگزار خواهد شد.

 

سویا هم در مرحله یک چهارم روز 11آگوست در شهر دوئیسبورگ به مصاف برنده بازی المپیاکوس- ولوز خوهد رفت.

 

دیدگاه‌ها