کد خبر : 1697740 | 02 مرداد 1399 ساعت 20:05 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب سپاهان برابر نفت آبادان مشخص شد

عصبانیت به سبک قلعه‌نویی در انتخاب نفرات ثابت !

امیر قلعه نویی فهرست 11 بازیکن اصلی خود را برای دیدار برابر نفت آبادن مشخص کرد.

عصبانیت به سبک قلعه‌نویی در انتخاب نفرات ثابت !

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که از ساعت 21 در ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود، امیرقلعه نویی نفرات زیر را برای حضور در ترکیب اصلی در نظر گرفته است:

 

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، شایان مصلح، محمدرضامهدی زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امیدنورافکن، سروش رفیعی، محمدرضاحسینی، محمدمحبی و محسن الغسانی


در این دیدار همانطور که انتظار می رفت شایان مصلح بار دیگر به قلب خط دفاعی بازگشته تا در کنار مهدی زاده دو زوج دفاع مرکزی تیم باشند. اما  در پست دفاع چپ سعید آقایی بیرون مانده تا نوبت به مهدی ترکمان برسد تا در دیدار برابر نفت آبادان برای دومین مرتبه حضور در ترکیب اصلی را تجربه کند. در پست دفاع راست اما مرتضی منصوری بار دیگر مانند دیدارهای قبلی بازیکن ثابت تیم است.


در بخش میانی زمین امید نورافکن به ترکیب اصلی رسیده تا جایگزین محمد کریمی شود و در کنار مهدی کیانی و سروش رفیعی سه بازیکن مرکزی طلایی پوشان باشند.


در خط هجومی اما شاهد یک تغییر عجیب هستیم و آن هم بیرون ماندن سجاد شهباززاده از ترکیب اصلی در شرایطی است که استنلی کی روش نیز در بازی حضور ندارد تا نوبت به محسن الغسانی خرید عمانی سپاهان برسد تا برای اولین مرتبه در ترکیب اصلی بازی کند.


امیرقلعه نویی طی بازی های اخیر و به دلیل از دست رفتن 7 امتیاز از 12 امتیاز ممکن به شدت تحت فشار بوده و تغییراتی که در ترکیب اصلی سپاهان شاهد هستیم نیز به همین دلیل است.

دیدگاه‌ها